امروز در بازار خودرو نوسانی به چشم می خورد به طوری که قیمت برخی از محصولات کاهش و قیمت برخی دیگر افزایش یافت، این افزایش قیمت تا یک میلیون تومان هم دیده می شود.

از میان خودرو ها سمند ال ایکس با قیمت ۸۰ میلیون و۶۰۰ هزارتومان،  پژو۴۰۵ جی ال ایکس، با قیمت ۷۶ میلیون و۵۰۰ هزارتومان نسبت به روز گذشته ثابت ماندند.

پژو۲۰۶ تیپ ۵ (فول) با افزایش ۴۰۰ هزارتومانی،  با قیمت ۱۰۳ میلیون و۹۰۰ هزارتومان  و دناپلاس تیپ یک با افزایش ۸۰۰ هزارتومانی با قیمت ۱۳۶ میلیون و۸۰۰ هزارتومان در بازار عرضه شدند.

کیا سراتو ۲۰۰۰ اتومات و رنو ساندرو اتومات هرکدام با افزایش یک میلیون تومانی به ترتیب با قیمت ۲۹۴ میلیون تومان و۱۸۳ میلیون تومان در بازار معامله شدند.

بر اساس این گزارش، سایپا ۱۱۱(سفید) با ۱۰۰ هزارتومان کاهش قیمت به ۵۰ میلیون و۵۰۰ هزارتومان و سایپا ۱۳۲ (سفید) با ۲۰۰ هزارتومان کاهش قیمت به ۴۸ میلیون و۱۰۰ هزارتومان رسید و سایپا ۱۳۱(سفید) نیز با قیمت ۴۶ میلیون و۹۰۰ هزارتومان نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

در آخر، پژو۲۰۰۸ نیز امروز با قیمت ۳۲۹ میلیون و۵۰۰ هزارتومان  به فروش رسید که نشان می دهد، یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان کاهش  قیمت را تجربه کرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.