سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا ماهشهر مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات تخصصی و رصد دقیق اطلاعاتی، شاگرد مغازه لبنیات فروشی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی می‌کرد را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، عباس‌زاده با بیان اینکه فرد دستگیر شده در تحقیقات پلیس، خود را شاگرد مغازه لبنیاتی معرفی کرده است، گفت: متهم در روند رسیدگی به پرونده به کلاهبرداری از مشتریان به وسیله استفاده از اسکیمر و کپی کردن کارت بانکی اقرار کرده است.

وی با اشاره به اینکه فرد کلاهبردار در فرصتی مناسب حساب بانکی مشتریان را خالی می‌کرد، بیان کرد: متهم تاکنون به برداشت مبلغ ۴ میلیارد ریال از حساب بانکی ۵۰ نفر از شهروندان اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: رمز عبور خط مقدم دفاعی  در حفاظت از اطلاعات ذخیره شده است و شهروندان باید با هوشیاری آن را حفظ و از بازگو کردن رمز برای دیگران اجتناب کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.