حجت‌الاسلام علوی به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در سفر به یزد عصر امروز در میان استقبال مسؤولین وارد بافق شد و پس از ورود جهت ادای احترام و غبارروبی قبور مطهر شهدا به گلزار شهدای این شهر رفت.

وزیر اطلاعات پس‌ازآن در جمع مردم بافق در جشن وحدت حاضر شد و  در صحبت‌های خود ضمن دعوت مردم به همدلی گفت: اگر همدلی نباشد تفرقه ایجاد می‌شود و باعث از هم گسستگی و شکست خواهد شد و ما با همین همدلی از گردنه تحریم‌های آمریکا عبور کرده‌ایم و امروز تحریم‌ها تأثیر خود را ازدست‌داده است .

در این مراسم همچنین امام‌جمعه بافق ضمن تشکر از وزیر اطلاعات و هیئت همراه در سفر به این شهرستان، گفت: خوشبختانه امروز مسئولیت امنیت به عهده یک روحانی مبارز است که دیروز یار و همراه امام خمینی (ره) بوده و امروز در کنار رهبر فرزانه انقلاب و هیئت دولت انجام‌وظیفه می‌کند.

سلیمانی بابیان اینکه علوی در مجلس خبرگان رهبری یکی از شخصیت‌های کارشناس هست، گفت: وزیر اطلاعات از نیروهای ارزشمندی است که در دوران دفاع مقدس و در نیروهای مسلح فعالیت چشمگیری داشته و امروز نیز مسئولیت امنیت کشور را به عهده دارد.

امام‌جمعه بافق در ادامه بابیان اینکه مردم این شهرستان حضوری گسترده و فعال درصحنه‌های سیاسی داشته و دارند افزود: بافق شهرستانی  کارگری است که کارگران زحمتکش و دوراندیش آن در اعماق معادن و سخت‌ترین شرایط آب و هوایی تابستان فعالیت می‌کنند تا چرخ اقتصاد کشور را بچرخانند.

وی اضافه کرد : باوجوداینکه یزد به‌عنوان استان معدنی معرفی‌شده است اما بافق کلکسیون تمام معادن است و کارگران تلاش می‌کنند تا در این موقعیت اقتصادی کشور خدمات شایانی را انجام دهند و خواهان توجه بیشتر به موضوع مرزهای جغرافیایی، کارخانه‌های جوار معدنی ، جوار ریلی و فولاد شهرستان شد .

 سلیمانی در پایان صحبت‌های خود در این مراسم خطاب به شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خواهان تأمین خوراک شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران شد و تأکید کرد: موضوع تأمین خوراک دغدغه مردم و مسئولان است و امیدواریم مسئولین کشور این موضوع را مرتفع کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.