محسن ارشدزاده در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده میانه با اشاره به بازدید خود از منطقه‌ی زلزله زده‌ی ترکمنچای، اظهار کرد: مددجویان و معلولین مراکز توانبخشی بهزیستی در مناطق زلزله زده در سلامت کامل به سر می‌برند، احتمال دارد مددجویان از لحاظ مالی و منزل مسکونی دچار خسارت شوند که اکنون همکاران بهزیستی آن را بررسی می‌کنند.

وی با بیان این‌که برای بررسی وضعیت به روستای ورنکش اعزام می‌شویم، افزود: متاسفانه پنج نفر از اهالی روستای ورنکش در زلزله‌ی شب گذشته جان خود را از دست دادند، بیشترین منازل مسکونی نیز در این روستا تخریب شده است.

ارشدزاده با اشاره به امدادرسانی تیم حمایت روانی و اجتماعی بهزیستی استان در مناطق زلزله زده، گفت: این تیم‌ها با مددجویان و آسیب دیدگان مناطق زلزله زده ارتباط برقرار می‌کنند و از فردا نیز تیم‌های محب بهزیستی جهت حمایت روانی و اجتماعی به افراد مناطق زلزله زده کمک رسانی می‌کنند.

وی با بیان این‌که مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و استان تحویل دهند، گفت: مردم می‌توانند از طریق بهزیستی کمک‌های خود را به افراد مناطق زلزله زده ارسال کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.