بنابر اعلام سایت بازارگاه ، این وب‌سایت از جمله کامل‌ترین وب‌سایت‌های اینترنتی است که خدمات خرید بلیط اتوبوس و اجاره اتوبوس دربستی را ارائه می‌دهد. تمامی شرکت‌های مسافربری سراسر کشور عضو خانواده بازارگاه هستند و شما می‌توانید تنها با چند کلیک از شرکت مسافربری مورد نظرتان بلیط بخرید و نیازی به عضویت در سایت ندارید.

کوپن تخفیف بازارگاه چیست؟

سایت بازارگاه برای رضایت هر چه بیشتر شما مسافران گرامی تمامی بلیط‌های خود را با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند. کوپن تخفیف bazargah۹۸ را به خاطر بسپارید و تا پایان اسفندماه به‌صورت نامحدود از این کد، بلیط اتوبوس با تخفیف بخرید.

چگونه می‌توان از کوپن تخفیف بازارگاه استفاده کرد؟

برای استفاده از این کوپن در مراحل خرید بلیط اتوبوس هنگام وارد کردن اطلاعات مسافر تیک مربوط به کوپن تخفیف دارم را بزنید و عبارت bazargah۹۸ را در کادر مربوطه تایپ کنید. به‌این‌ترتیب ۵% از مبلغ بلیط به عنوان تخفیف بلیط اتوبوس کسر می‌شود.

 

چگونه فقط اتوبوس‌های دارای کوپن تخفیف را در بازارگاه جستجو کنم؟

برای مشاهده اتوبوس‌های دارای کوپن تخفیف، در لیست سرویس‌ها تیک مربوط به اتوبوس‌های دارای کوپن تخفیف را در قسمت فیلترها بزنید تا فقط لیستی از اتوبوس‌های دارای کوپن تخفیف به شما نمایش داده شود. همچنین شما می‌توانید نتیجه جستجو خود را بر اساس نام شرکت مسافربری، قیمت، ترمینال و ساعت حرکت سرویس‌ها فیلتر کنید و بر اساس نیاز خود بهترین اتوبوس را انتخاب کنید.

در سایت بازارگاه این امکان برای شما فراهم شده که بلیط اتوبوس خود را به‌راحتی و در هرزمانی که مایل بودید باطل کنید. وجه بلیط پس از ۷۲ ساعت با کسر مبلغ موردنظر ابطال به‌حساب شما بازگردانده می‌شود.

سؤالات خود در حین خرید بلیط اتوبوس را از متخصصین بازارگاه بپرسید

کارشناسان پشتیبانی بازارگاه همواره آماده پاسخگویی به سؤالات و مشکلات احتمالی مسافران هستند. شما می‌توانید بدون نگرانی و استرس بلیط اتوبوس خود را از بازارگاه بخرید و تجربه خرید آسان، سریع و ارزان را داشته باشید.

بازارگاه بازاری برای رفاه مسافران

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.