میلاد زکی‌پور درخصوص پیروزی چهار گله استقلال مقابل سایپا و همچنین مصدومیت داریوش شجاعیان صحبت‌های زیر را انجام داد:

شما بازی خوبی را بردید ولی مصدومیت شجاعیان همه چیز را تحت تاثیر قرار داد. 

باور کنید خستگی عجیبی در بدنم باقی مانده است اصلا فکر نمی‌کردیم شجاعیان از ناحیه رباط مصدوم شده باشد، من وسط بازی فکر می‌کردم مچ او درد گرفته ولی اصلا در ذهنمان نبود که او از ناحیه رباط آسیب دیده است. 

به عنوان هم تیمی شجاعیان انتظارتان از باشگاه چیست؟ 

تنها چیزی که می‌تواند او را آرام کند این است که باشگاه قراردادش را تمدید کند. این کار هم اخلاقی است و هم باعث آرامش شجاعیان می‌شود. خیلی سخت است یک بازیکن در طول دو فصل اینگونه با آسیب‌دیدگی مواجه شود. 

به نظر می‌رسد با چهارمین برد پی‌درپی اعتماد به نفس تیمتان هم بالا رفته است؟ 

اول فصل که نتیجه نمی‌گرفتیم فشار روی تیم ما زیاد بود، بازی در استقلال و پرسپولیس سخت است و به بازیکنان فشار روحی وارد می‌کند. ولی رفته رفته شرایط بهتر شد و شاید باور نکنید آن اوایل حتی یک پاس ساده دادن هم برای ما سخت شده بود اما خدا را شکر وضعیت خیلی بهتر شده است. 

روز گذشته بازیکنان از فشردگی بازی‌ها گلایه داشتند نظر تو چیست؟ 

انصافا برگزاری بازی‌ها در فاصله ۴-۳ روز خیلی سخت است حتی در انگلیس با آن شرایط اینگونه بازی نمی‌گذارند. ما نه زمین خوبی داریم و نه امکانات خوبی. این موضوع انصافا برای همه باشگاه‌ها است و نه فقط استقلال. به شخصه من به جای آقای استراماچونی که هر سه روز به کنفرانس می‌رود خسته شده‌ام وقتی بازی‌ها اینقدر نزدیک است مربی مجبور است به کنفرانس برود و کیفیت لیگ هم پایین می‌آید. دیروز عارف غلامی و فرشید اسماعیلی در نیمه اول می‌گفتند ما خسته شدیم و اینقدر فشار بازی‌ها زیاد بوده روی بازیکنان اثر گذاشته است. 

پارس جنوبی را چطور تیمی می‌بینید؟ 

پارس همیشه تیم خوب و یقه بگیری بوده و واقعیت این است هر تیمی مقابل استقلال بازی می‌کند با انگیزه وارد زمین می‌شود. این بازی برای ما آسان نیست ولی به زمین می‌رویم تا حریف را شکست داده و جایگاهمان را بالاتر ببریم. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.