استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: ما از نظر فیزیکی باید مراقب بازیکنان تیم می‌بودیم و مهم این بود که بتوانیم بازیکنان را از نظر بدنی تحت نظر داشته باشیم و به مشکلی بر نخوریم. خوشحالم که در نهایت توانستیم در این ۲ مسابقه گلی دریافت نکنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: از نظر فیزیکی کمی نگران بودیم. مهم بود که شروعی قدرتمندانه داشته باشیم و موقعیت بسازیم و گلزنی کنیم. باید تلاش کنیم این روند رو به رشد را حفظ کنیم.

وی درباره صحبت روز گذشته خود مبنی بر اینکه تیمش اگر یک گل بزند گل‌های بعدی را نیز خواهد زد، گفت: در بازی‌های اول مقابل فولاد و نفت مسجدسلیمان یک بر صفر جلو بودیم و من وقتی به تیم نگاه کردم دیدم بازیکنان ترسو هستند که همان فوتبال خودشان را بعد از گل اول ادامه نمی‌دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شادی‌های گل غلامپور آزارش نمی‌دهد؟ گفت: این دیگر مشکل من است. او باید رژیم گرفتن را شروع کند اما اگر بخواهم در مورد بازی جدی صحبت کنم باید بگویم که مصدومیت داریوش شجاعیان نکته منفی بازی بود. او برای ما بازیکن بسیار کلیدی است. امیدوارم که مصدومیتش جدی نباشد؛ این سومین و چهارمین مصدومیت ما در این ماه بود که نشان از بدشانسی ما دارد. امیدوارم مصدومیت شجاعیان جدی نباشد و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم استقلال درباره سجاد آقایی نیز بیان کرد: مدیریت بازیکنان جوان خیلی مهم است. همانطور که دیدید، نشان دادم که از تعویض و بازی دادن به بازیکن جوان ترسی ندارم. از بازیکنان جوان استفاده می‌کنم اما در استقلال که تیمی بزرگ است و میلیون‌ها هوادار دارد همه چیز باید با دقت و احتیاط انجام شود.

وی ادامه داد: او باید آرام و فروتن باشد و اشتباهاتش را در تمرین کم کند. من به عنوان مربی نشان داده‌ام که به او علاقه دارم و هر وقت لازم باشد از این وی استفاده خواهم کرد.

سرمربی استقلال درباره دیدارهای بعدی تیمش نیز تصریح کرد: ۲ بازی خیلی حساس داریم. سعی کردم به فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی استراحت بدهم تا انرژی‌شان را نگه دارند. ما با سه دفاع وسط بازی می‌کنیم و در حمله با ۵، ۶ بازیکن هجوم می‌بریم. علی کریمی هم به آنها اضافه می‌شود بنابراین خیلی مهم است که از لحاظ فیزیکی آماده باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.