سعید فتاحی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر که با نتیجه چهار بر صفر به سود آبی پوشان پایتخت پایان یافت، درباره تغییر چند باره مکان بازی استقلال و سایپا گفت: مرجع اخبار رسمی، سازمان لیگ است و ما مکان بازی را تغییر ندادیم.

وی افزود: اجازه دهید یک سری مسائل طبق روال قانونی انجام شود. به خاطر اینکه ورزشگاه پاس قوامین نمی‌تواند از دو تیم استقلال و پرسپولیس میزبانی کند، سایپا باید در آزادی و تختی میزبانی‌ها را انجام دهد و چون تختی آماده نبود، سایپا ورزشگاه شهر قدس را انتخاب کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: بازی سایپا و شهر خودرو با پرسپولیس در همین ورزشگاه است. یک‌سری مشکلات بین باشگاه و ورزشگاه شهرقدس بود که درخواست داشتند در آزادی بازی برگزار شود که این اتفاق رخ نداد و در نهایت در ورزشگاه شهرقدس برگزار شد و مشکل خاصی هم نبود.  

فتاحی درباره زمان اهدای سوپرجام به پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس در آخرین درخواست خود تقاضای اهدای جام در بازی با پیکان را داشت اما چون بازی بدون تماشاگر بود، اهدای جام انجام نشد و هنوز درخواست جدیدی به سازمان لیگ ارائه نشده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.