پرسپولیس با شکست دادن پیکان، توانست روزهای بحرانی را پشت سر بگذارد. این چهارمین برد متوالی پرسپولیس مقابل فیروزه‌ای پوشان بود و با این نتیجه تعداد پیروزی پرسپولیس برابر پیکان به عدد ۲۰ رسید و این بیشترین تعداد بردی است که تیمی در لیگ برتر مقابل تیم دیگری بدست آورده است. این آمار در شرایطی خلق شده  که پیکان در ۴ دوره لیگ برتر غایب بوده است.به بهانه رسیدن به این حدنصاب بیشترین تعداد پیروزی تیمی بر تیم دیگر در تاریخ لیگ برتر است.

پرسپولیس برابر سایپا: ۱۸ برد

هرچند پرسپولیس در 3 مصاف اخیر برابر سایپا تنها به یک پیروزی دست یافته است ولی بارهای بار موفق به شکست دادن نارنجی‌پوشان شده و از نظر بیشترین تعداد پیروزی در رتبه دوم تاریخ لیگ برتر جای دارد.

استقلال برابر سایپا: ۱۷ برد

استقلال سابقه 5 پیروزی پیاپی برابر سایپا را دارد. استقلال در این هفته از لیگ مهمان سایپا است و این فرصت را دارد که آمار خود را برابر این تیم بهبود بخشد.

استقلال برابر راه‌آهن: ۱۷ برد

آمار استقلال مقابل راه‌آهن یکی از یک‌طرفه‌ترین آمارهای تاریخ لیگ برتر است و استقلال در 22 مصاف با این تیم صاحب 17 پیروزی شده است.

سپاهان برابر پیکان: ۱۷ برد

سپاهان مقابل پیکان در ادوار اخیر ناکام بوده و در 6 رویارویی گذشته تنها به یک پیروزی دست یافته است اما سپاهان برابر این تیم به 5 پیروزی متوالی دست یافته است.

سپاهان برابر ذوب‌آهن: ۱۷ برد

سپاهان در دربی اصفهان از همشهری خود، ذوب‌آهن کاملاً برتر است. سپاهان در این فصل نیز موفق به غلبه بر ذوب‌آهن شد تا تعداد پیروزی این تیم مقابل ذوب‌آهن به عدد ۱۷ برسد.

منبع: وب سایت برنامه نود

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.