مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر شهر خودرو اظهار کرد:‌ ما خیلی حساب‌ شده بازی کردیم و با توجه به شناختی که از شهرخودرو داشتیم، سعی کردیم راه‌های نفوذ حریف را ببندیم. به جز یک مورد که صحنه نسبتا خطرناکی روی دروازه ما ایجاد شد، دیگر به حریف موقعیتی ندادیم.

او افزود: موقعیت‌های ما بیشتر از حریف بود، می‌شد یک گل دیگر هم بزنیم. این نتیجه چیزی از ارزش‌های شهرخودرو کم نمی‌کند و آن‌ها تیم خیلی خوبی هستند.

تارتار ادامه داد: از بازیکنانم که منظم بازی کردند و جنگیدند، ممنونم. از هواداران نفت هم که پشت تیم‌شان هستند، باید تشکر کنم. مشهد ورزشگاه زیبایی دارد که انسان را به وجد می‌آورد.

سرمربی تیم نفت گفت: سعی کردیم با تراکم بالا در زمین خودی دفاع کنیم و به حریف فرصت ندهیم. خوشبختانه موفق شدیم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

تارتار در خصوص بحران مالی تیمش گفت: باید از همه کسانیکه در شرایط بحرانی به ما کمک کردند، تشکر کنم. واقعا به این بچه‌ها که با حداقل‌ها در تلاش هستند و زحمت می‌کشند، باید رسید. نیاز به پاداش است، زیرا بازیکنانم هم در حذفی هم در لیگ عالی نتیجه گرفته‌اند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص شگفتی‌ساز شدن تیمش گفت: این شگفتی نبود. ما چند هفته اخیر مگر بد نتیجه گرفتیم که امروز صعودمان به مرحله بعد حاصل شگفتی باشد؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.