متن تذکرات کتبی که در پایان جلسه علنی امروز توسط محمد علی وکیلی قرائت شد، به شرح زیر است:

ناهید تاج‌الدین به رئیس جمهور: اجرای بند «ز» تبصره ۲۰ قانون بودجه و تسریع در تخصیص اعتبارات به صندوق ایثارگران برای پرداخت مستمری رزمندگان داوطلب و سربازان جانباز ۲۵ درصد. به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: علت عدم تخصیص بسته‌های حمایتی به بازنشستگان چیست؟

حسن نوروزی به وزیر دادگستری: علت عدم اجرای ماده ۱۰ قانون شهرهای جدید در خصوص استقرار اداره دادگستری و دادسرا چیست؟ به وزیر دفاع و پشتیبانی: علت عدم استقرار ناحیه سپاه پاسداران در شهر جدید پرند چیست؟

محمرضا بادامچی به وزیر صنعت، معدم و تجارت: لغو قانون محیط زیست تخلف است. چرا با دستور معاون اول رئیس جمهور اجازه دادید فیلتر جانب دوده از خودروهای دیزلی حذف شود؟

گیلانی، نماینده شوشتر به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی در نحوه استخدام‌های آموزش و پرورش، معلمین پیش‌دبستانی، نهضتی‌ها، سرباز معلم‌ها و جلوگیری از تضییع حقوق آنها.

جاسمی، نماینده کرمانشاه به وزیر علوم: تهیه سند راهبردی برای مقابله علمی با خباثت آمریکا. به رئیس جمهور: چرا ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، برای بازنشسته اجراء نمی‌شود؟

جلال محمودزاده به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در اجرای پروژه راه‌سازی غرب کشور.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه به وزیر ورزش و جوانان: تبعیض در برخورد با تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد غرب در آستانه حضور در جام باشگاه‌های آسیا.

سلیمانی، نماینده کنگاور به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در احداث ایستگاه‌های کنگاور. تسریع در پرداخت اعتبارات مورد نیاز برای دوباند کردن مسیر کنگاور به نهاوند.

فاضی‌پور نماینده ارومیه به رئیس جمهور: ابلاغ اکید به پرداخت حقوق حداقلی کارکنان شوراهای حل اختلاف کشور. به وزیر امور خارجه: تسریع در دایر کردن دولت مرکزی عراق در شرق ارومیه.

بیگدلی نماینده خدابنده به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: لزوم توجه جدی آثار گردشگری غاز عظیم کتله‌خور. به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم توجه به وضعیت کشاورزان در مورد قیمت و نحوه خرید گوجه فرنگی.

حبیب الله دهمرده به وزیر راه و شهرسازی: لزوم رسیدگی به قطار زاهدان به تهران و پیگیری و معرفی مقصرین این حادثه دلخراش.

علی ساری به وزیر کشور: علت عدم اجرای دستورات شورای عالی امنیت ملی و وزیر کشور در خصوص تامین امنیت مردم استان خوزستان چیست؟

شریف پور، نماینده ماکو به وزیر کشور: بر اساس بند «د» تبصره ۱۱ قانون بودجه ۹۸ دستور دهید که آئین‌نامه اجرایی عوارض خروج کشور برای مرزنشینان، تدوین و ابلاغ شود. به وزیر اقتصاد و دارایی: چرا علی‌رغم دستور وزیر امور و اقتصاد و دارایی مبنی بر افتتاح حساب با نام منطقه آزاد ماکو اقدام نمی‌شود؟

برزگر نماینده سلماس به وزیر بهداشت و درمان: چرا دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان دولتی خاتم الانبیاء شهرستان سلماس علی رغم دستور سه سال پیش وزیر خریداری نمی‌شود؟

کوچکی‌نژاد، نماینده رشت به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم توجه به سوءمدیریت شرکت دخانیات گیلان که باعث ایجاد مشکلاتی شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.