گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست دو بر صفر تیمش برابر سپاهان در نشست خبری بیان کرد: به تیم سپاهان تبریک می‌گویم. آن‌ها بازی خوبی کردند. به بازیکنان تیم خودم هم تبریک می گویم که خوب مبارزه کردند. در نیمه اول فرصت گل داشتیم. اگر در این بازی‌ها فرصت گل را از دست بدهید به مشکل می‌خورید. متاسفانه دو روز ریکاوری کمتر داشتیم و این در ۱۵ دقیقه آخر خودش را نشان داد. بازیکنان من در آخر بازی خسته بودند. در بقیه بازی برابر بودیم.

او ادامه داد: در نیمه اول هم نادری و هم جونیور فرصت داشتند. آمار هر دو تیم تقریبا برابر است. چیزی که تفاوت ایجاد می‌کند، استفاده نکردن از این موقعیت‌هاست.

کالدرون درباره صحبتش مبنی بر خستگی بازیکنانش هم توضیح داد: من گفتم این دو روز ریکاوری کمتر در ۱۵ دقیقه آخر خودش را نشان داد و این خستگی است. تیم ما بیشتر از تیم‌های چمپیونز لیگ اروپا دوندگی دارد. به نظر من دو روز ریکاوری کمتر تفاوت ایجاد می کند. تیم ما از لحاظ فیزیکی خوب است. اگر ما آن دو فرصت گل را در نیمه اول استفاده کرده بودیم این خستگی خودش را نشان نمی‌داد. تیم ما ۸۰ دقیقه در دفاع خوب بود ولی در حمله خوب ظاهر نشدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره رفتار بیرانوند درون زمین هم اظهار کرد: هر بازیکنی برای خودش شخصیتی دارد و اگر در بازی بی عدالتی ببیند اعتراض می‌کند. داور هم همیشه حق دارد. من دوست دارم یک بار دیگر تصاویری که داور در آن کارت زرد داد را مرور کنیم. بازیکن با پایش لگد می‌زند و کارت زرد می گیرد و کنعانی زادگان به داور نزدیک می شود و او هم کارت زرد می گیرد. این عادلانه نیست. من می گویم حق با داور است اما باید این معیارها دوباره مرور شوند. داورها در سطح بالایی هستند و با بازیکن صحبت می‌کنند. این احترام بین هر دو طرف وجود دارد. در بازی‌هایی که تنش هست، طبیعی است که بازیکن با داور صحبت کند ولی بدون اینکه بی احترامی صورت بگیرد.

او درباره کیفیت تیمش هم بیان کرد: من در مجموع از روند تیم راضی هستم. ما همچنان در خط حمله مشکل داریم و تاثیرگذاری نداریم. مهاجمان ما به اندازه مهاجمان تیم‌های دیگر برندگی نداشتند. این یک دردسر برای ما است.

کالدرون درباره جونیور براندائو هم، گفت: جونیور جوان است و نمی تواند با بازیکنان دیگر ارتباط بر قرار کند و خودش را با بازیکنان وفق می‌دهد. به نظر من ما در خط حمله برندگی نداریم. تیم های بزرگ احتیاج به مهاجمان خیلی خوب دارند. من دارم سعی می کنم به آن ها اعتماد به نفس بدهم تا به سطح مورد نظر ما برسند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چطور قبل از شروع فصل گفته بود جونیور گزینه دوم خرید محسوب می‌شود اما حالا گزینه نهم شده است هم توضیح داد: گزینه اول ما مایگا بود. گزینه بعدی مهاجم سپاهان بود. گزینه بعدی هم مهاجم استقلال بود. یک گزینه تونسی هم داشتیم. به جز این ها گزینه های زیادی داشتیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.