سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور استان فارس روز پنج‌شنبه اعلام کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مأموران از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در بلوار شهید مدنی شهرستان کازرون مطلع و در محل حاضر شدند.مأموران مشاهده کردند یک پراید با ۳ سرنشین با یک وانت پیکان برخورد که منجر به فوت راننده پراید و مجروحیت ۲ سرنشین دیگر آن شده است.

رئیس پلیس راهور استان فارس با بیان اینکه کارشناسان علت وقوع این سانحه رانندگی را رعایت نکردن حق تقدم از جانب راننده وانت پیکان اعلام کرده‌اند، از رانندگان درخواست کرد که از سرعت غیرمجاز و انحراف ناگهانی پرهیز کنند و در صورتی که احساس خستگی و خواب آلودگی کردند در مکان مناسب استراحت نمایند.

بر اساس گزارش رسمی پزشکی قانونی در سال گذشته (۱۳۹۷) استان فارس با ۱۳۵۷ نفر، کشته در سوانح رانندگی مقام نخست کشور را همچنان حفظ کرده است، مقامی که برای فارس هر سال تکرار می‌شود و قابل افتخار نیست، جایگاه نخست استان فارس در تصادفات رانندگی سال گذشته با فاصله ۳۸ کشته نسبت به جایگاه دوم تکرار شده است.

طی چهار ماه اول امسال نیز ۴۶۹نفر بر اثر تصادفات مرگبار در استان فارس جان خود را از دست داده اند ، این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل۶/۱ درصد افزایش داشته است. از این تعداد ۳۷۷نفر مرد و ۹۲نفر دیگر زن بوده اند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۴۲ کیلومتری جنوب غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.