سعید اکبری امروز به صورت تلفنی با شجاع خلیل زاده درباره متن و حاشیه مسابقه استقلال و پرسپولیس گفتگو کرد. خلیل زاده در ابتدا گفت: نمی دانم به کمیته انضباطی دعوت شدم یا نه و نمی دانم چریان چیست. اتفاقا هر اتفاقی در زمین می افتاد من بچه ها را جدا می کردم. شنیدم به کمیته انضباطی دعوت شدم و امیدوارم که چیزی نباشد.

وی درباره رفتار با داور افزود: داور بازی باید گزارش بدهد که من با او صحبت کرده ام. فیلم را هم که همه دارند می بینند. در صحنه پنالتی که داور اشتباه کرده است هیچ جا نیست که من پیش داور بروم.

خلیل زاده تصریح کرد: برای تیمی که پنالتی می گیرند، آن هم پرسپولیس که پرطرفدارترین تیم آسیا است، من نمی توانم دست روی دست بگذارم تا پنالتی الکی بگیرند و توپ هم گل شود! فیلم و عکسهای بازی هست. من هم نمی توانم بنشینم و تماشا کنم، بنیادی فر هم رفیقمان است و دوستش داریم و داور جوانی است اما او اشتباه کرد. من هم به او گفتم اشتباه کرده اما او پنالتی گرفت و خداراشکر که توپ، گل نشد.

وی درباره شکرگذاری اش پس از گل نشدن پنالتی گفت: من می دانستم که این توپ گل نمی شود و می دانستم بیرانوند آن را می گیرد. علی بچه دل‌پاکی است و خدا دوستش دارد، من هم از خدا خواستم که اگر پنالتی ناحق بوده است توپ گل نشود.

مدافع پرسپولیس درباره بازی پیش رو با سپاهان اظهار کرد: سپاهان تیم خوب و با شخصیتی است که برای قهرمانی بسته شده است. مربی آن هم امیرخان قلعه نویی قبلا مربی خودم بوده است و با شخصیت و خوب است. تیم هم از تیم های خوب لیگ است. امیدوارم بازی خوبی باشد که هواداران لذت ببرند، دور از حاشیه باشد و همراه با سه امتیاز تیم ما!

وی که قبلا بازیکن سپاهان بوده درباره حساسیت بازی مقابل این تیم گفت: مثل قبل این حساسیت وجود ندارد. بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب بوده است و امیدوارم این بازی هم جذاب باشد و پرتنش نباشد و همه صحیح و سالم پیش خانواده هایشان برگردند.

خلیل زاده درباره مصدومیت سیدجلال و اینکه آیا با محمدحسین کنعانی زادگان در خط دفاع راحت است، بیان کرد: بله محمد هم بازیکنی خوب و ملی پوش است سیدجلال کاپیتان است و اگر نباشد هم از تجربیاتش استفاده می کنیم. امیدوارم زودتر خوب شود و برگردد.

وی درباره کالدون نیز گفت: او طرز تفکر متفاوتی با برانکو دارد. مربی خوبی است و با بازیکنان رفیق است امیدوارم حضور او هم موفق و همراه با قهرمانی باشد.

خلیل زاده در پاسخ به اینکه درست است عبدی از مدرسه آمد و گل زد، اظهار کرد: عبدی همشهری ما است. او سر تمرین با یک کوله پشتی آمده بود و گفت از مدرسه آمده است. او اولین بازی لیگ را تجربه کرد که با دربی و گل همراه بود. قبل بازی گفته بود خواب دیده ام در دربی بازی می کنم و گل می زنم. ولی من حتی فکر نمی کردم او در لیست ۱۸ نفره باشد اما خدا خواست و دوستش داشت. او گل زد و برایش خیلی خوشحال شدم. امیدوارم با این گل اتفاق دیگری برایش نیفتد و موفق باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.