علی ملکوتی،دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری اظهار داشت: روز گذشته به همراه تیمی از کارآگاهان آگاهی تهران، شهرستان ری و مأموران کلانتری قلعه‌نو در منزل و محل ناپدید شدن کودک حاضر شدیم و از نزدیک جریان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه مأموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را از همان لحظات اولیه آغاز کرده‌اند، ادامه داد: دستورات لازم و جدی به بازپرس پرونده برای پیگیری و یافتن کودک صادر شده است.

دادستان ری  با بیان اینکه این کودک ۲۸ شهریورماه به همراه خواهر خود برای بازی از خانه خارج می‌شوند اما در بازگشت، او وارد خانه نشده و خواهر بزرگ‌تر پس از لحظه‌ای متوجه غیبت این کودک می‌شود، تصریح کرد: نیروهای کلانتری، شهرداری، آتش نشانی و هلال احمر با بررسی تمام حدس و گمانه‌های موجود جستجوهای وسیعی را در منطقه برای پیدا کردن ردی از این کودک انجام داده‌اند اما متأسفانه تاکنون نتیجه‌ای همراه نداشته است.

ملکوتی در پایان با تأکید مجدد بر اینکه جستجوها به صورت ویژه با پیگیری دادستانی برای یافتن این کودک ادامه دارد، اذعان داشت: تیم‌های تخصصی آگاهی تمام تلاش خود را برای یافتن این کودک برای خوشحال کردن این خانواده به کار می‌گیرند و امیدواریم این کودک به زودی پیدا در آغوش گرم خانواده‌اش قرار گیرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.