غلامرضا عباس پاشا (معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران) درباره شناور شدن ساعت کاری ادارات در ۱۵ روز ابتدایی مهر گفت: بحث شناورسازی ساعت کاری ادارات از سوی شهردار تهران مطرح شد. در همین راستا از سوی شهرداری نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور ارسال شد تا در خصوص شناورسازی ساعت کاری ادارات مصوبه‌ای از سوی دولت صادر شود.

وی با بیان اینکه این طرح به هیچ عنوان به معنای کاهش ساعت کاری ادارات نیست، ادامه داد: چنانچه مصوبه‌ای از سوی دولت در این خصوص اعلام شود، قطعا لازم الاجراست اما تا به امروز مطرح نشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران تصریح کرد: شناورسازی ساعت کاری ادارات جزو اختیارات استاندار است، اما تا به امروز جلسه‌ای درخصوص شناور شدن ساعت کاری ادارات تشکیل نشده است و فقط رونوشتی از درخواست شهردار برای معاون اول رئیس‌جمهور در همین خصوص به استانداری ارسال شده است.

عباس پاشا خاطرنشان کرد: ما منتظر مصوبه معاون اول رئیس جمهور در خصوص شناورسازی ساعت کاری ادارات هستیم، اما هنوز چنین مسئله‌ای در استانداری مطرح نشده است. هر وقت تقاضا کننده‌های شناورسازی ساعت کاری ادارات از هر دستگاهی به استانداری درخواست بدهند، قطعا جلسه تشکیل خواهد شد و تصمیمات نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: در استان تهران هنوز جلسه‌ای در این خصوص تشکیل نشده است. البته استانداری تهران به خودمدیریتی ترافیک اعتقاد دارد، بار ترافیکی مدارس فقط مربوط به این چند روز نمی‌شود و مدارس در طول ۹ماه فعالیت می‌کنند و باید اقدامات اصولی انجام شود و توصیه استانداری بر خودمدیریتی است تا در یک مشارکت جمعی بار ترافیک را کمتر کنیم. 

وی ادامه داد: در صورتی که اصراری از سوی شناورسازی ساعت کاری ادارات از سوی دستگاه‌های مختلف باشد، حتما در این خصوص جلسه فوری تشکیل خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.