به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان ایرانشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه خودرو پژو پارس و ۴۰۵ در محور «خاش-ایرانشهر» در حال جابه جایی محوله سنگین مواد مخدر بودند شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان ادامه داد: پس از ساعتی کنترل نامحسوس قاچاقچیان در ورودی یکی روستا در حوالی شهر ایرانشهر متوجه عوامل انتظامی شدند و درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار قنبری بیان داشت: در این درگیری با توجه به حجم بالای آتش تکاوران پلیس اعضای این باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر عرصه بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی گفت: در این عملیات مقتدرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو پژو در مجموع یک تن و ۷۲۰ کیلو مواد افیونی شامل یک تن و ۴۸۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک، ۲۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش، ۱۳ کیلو و ۱۰۰ گرم شیشه و ۳ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف ۴ تیغه خشاب کلاش حاوی ۸۰ فشنگ جنگی و ۸ عدد نارنجک خمپاره انداز اسلحه کلاش در پاک سازی از منطقه درگیری تصریح کرد: با توجه به سرنخ های بدست آمده تلاش برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق مواد افیونی ادامه دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.