دیلی میل گزارش داد، پخش کلیپ صحبت‌های ژوزه دنیس اویره پدر کریستیانو قبل از یورو ۲۰۰۴ باعث احساساتی شدن کریستیانو شد تا جایی که او نتوانست احساساتش را کنترل کند. 

پدر رونالدو در سال ۲۰۰۵ به دلیل نارسایی کبد به خاطر مصرف بیش از حد الکل در سن ۵۲ سالگی درگذشت و نتوانست موفقیت‌های عمده پسرش کریستیانو را ببیند. در همین رابطه رونالدو گفت: من اصلا این ویدئو را ندیده بودم. اصلا ندیده بودم. باید آن را بگیرم و به خانواده‌ام نشان دهم. فکر می‌کردم این مصاحبه جالب باشد ولی انتظار نداشتم که گریه کنم. نمی‌دانم آن را از کجا به دست آوردید. من پدرم را خیلی زیاد نمیشناختم. او الکلی بود و هیچ‌وقت با او یک مکالمه نرمال نداشتم چون همیشه مست بود و این خیلی سخت بود.

رونالدو ۲۰ ساله بود که پدرش را از دست داد و این بدین معناست که موفقیت‌های عالی رونالدو از جمله پنج توپ طلا و پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان و قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ را نتوانست ببیند. همچنین نتوانست چهار فرزند رونالدو را نیز ببیند. 

فوق ستاره پرتغالی اضافه کرد: پدرم سرباز بود و تحت تاثیر جنگ‌ها در موزامبیک و آنگولا قرار گرفت و نتوانست هیچ‌کدام از موفقیت‌های من از جمله جایزه بردنم را ببیند. پدرم خیلی زود از بین رفت.

یکی از دوستان نزدیک پدر رونالدو اعلام کرد که حضور در این دو جنگ برای پدر رونالدو خیلی سخت شد و وضع مالی آنها را خراب‌تر کرد چون پولی برای آنها نداشت و پدر رونالدو حتی هزینه خرید غذا و لباس را نیز نداشت و به همین خاطر به مصرف بی رویه الکل روی آورد. 

در سال ۲۰۱۴ دولورس آویرو مادر رونالدو اعلام کرد به دلیل فقر زیاد قصد داشت رونالدو را سقط کند و او را به دنیا نیاورد و حتی دست به کار نیز شد ولی در انتها پزشک‌ها او را همراهی نکردند و به همین خاطر او منصرف شد.

مصاحبه رونالدو قرار است به زودی از شبکه ITV پخش شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.