یوسف سبحانی دادستان عنبرآباد از دستگیری عاملان سرقت ۱۲ کیلوگرم انواع طلاجات در اتوبان خلیج فارس خبر داد و گفت: پس ازحدود ۹ ماه با تلاش بی‌وقفه بازپرس شعبه اول دادسرای عنبرآباد و عوامل پلیس آگاهی استان وشهرستان عنبرآباد، پنج نفر از سارقان و دو نفر مالخر با هویت‌های معلوم دستگیر و در این رابطه یک باب مغازه طلافروشی پلمب گردید.

او اعلام کرد: پس از کسب گزارشی در سال گذشته مبنی بر یک فقره سرقت مسلحانه و واژگونی یک دستگاه خودروی سمند سورن به علت اصابت گلوله، در محور مواصلاتی عنبرآباد به جیرفت و سرقت ۱۲ کیلوگرم طلاجات بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

دادستان عنبرآباد گفت: پس از وقوع این حادثه پرونده‌ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب عنبرآباد تشکیل و تحقیقات لازم در این رابطه با تلاش بازپرس پرونده و کارگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان آغاز شد.

سبحانی عنوان کرد: صاحب خودرو سمند که خود از صنف طلاسازها است با خرید طلاهای کهنه و دست دوم از شهرستان کهنوج قصد انتقال این میزان طلا را به استان یزد داشت که متاسفانه به دلیل  رعایت نکردن نکات حفاظتی مورد سرقتواقع شده بود.

دادستان عنبرآباد گفت: سرانجام پس از انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی سارقان مسلح به همراه دو مالخر در سه نقطه مختلف از استان کرمان دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.