در منطقه ۲۲ تهران یک واحد مسکونی ۱۱۴ مترمربعی ۷ سال ساخت با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در همین منطقه و در محدوده دریاچه چیتگر آپارتمان با مساحت ۱۰۷ مترمربع به قیمت ۱.۷ میلیارد تومان، واحد ۷۰ متری ۹ سال ساخت با قیمت هر مترمربع ۱۳ میلیون تومان و مجموع ۹۱۰ میلیون تومان، آپارتمان ۶۰ متری ۱۵ ساله به قیمت ۷۶۰ میلیون تومان (هر مترمربع ۱۲.۷ میلیون تومان)، واحد مسکونی ۱۰۵ متری با عمر سه سال واقع در دریاچه چیتگر به قیمت یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان (هر مترمربع ۱۲ میلیون تومان) و  واحد ۱۷۱ مترمربعی نوساز در کوهک به قیمت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع ۸ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است.

همچنین یک واحد مسکونی ۱۰۵ متری در کوهک به قیمت هر مترمربع ۱۶ میلیون تومان قیمتگذاری شده است. این آپارتمان ۲ ساله بوده و قیمت کل آن ۱.۵ میلیارد تومان است. البته هر مترمربع از این آپارتمان در مقایسه با میانگین قیمت منطقه حدود ۳ میلیون تومان گران‌تر قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمان ۱۰۷  متری نوساز در محدوده دریاچه چیتگر به قیمت یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۳ میلیون تومان) در فایل مشاور املاک برای فروش قرار گرفته است. قیمت این ملک نیز حدود یک میلیون تومان از متوسط قیمت منطقه بالاتر است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.