بر اساس آمار ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات کشور یک واحد مسکونی ۱۲۰ متری ۳۹ ساله در مسعودیه به قیمت ۸۲۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۶ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان) معامله شده است.

یک دستگاه آپارتمان ۵۲ متری با عمر ۱۰ سال در منطقه ۱۲ امین حضور به قیمت ۱۹۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۳ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان فروخته شده و واحد مسکونی ۸۴ متری ۲ سال ساخت در ازگل به قیمت ۹۰۰ میلیون  تومان (هر مترمربع حدود ۱۰ میلیون و ۷۱۴ هزار تومان) خریداری شده است.

در تهرانپارس یک واحد ۶۵ متری یکساله با قیمت ۶۳۵ میلیون تومان (هر مترمربع ۹ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان)، آپارتمان ۷۰ متری در ابوذر به قیمت ۳۴۰ میلیون تومان، واحد مسکونی ۱۱۰ متری نوساز در آپادانا به قیمت یک میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان (هر مترمربع ۱۵ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان) و واحد مسکونی ۵۱ متری با عمر ۲۰ سال در حشمتیه به قیمت ۴۰۷ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۷ میلیون و ۹۶۴ هزار تومان معامله شده است.

همچنین در منطقه ۲۱ محله باشگاه نفت یک واحد مسکونی ۷۲ متری که ۹ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۴۳۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۵ میلیون و ۹۴۴ هزار تومان) در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

در منطقه ۱۱ جمهوری یک دستگاه اپارتمان ۶۳ متری ۷ ساله به قیمت ۵۶۰ میلیون تومان فروخته شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.