دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با هفته نخست مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که یک بار دیگر به اهواز آمده‌ام و دوستانم را می‌بینم. بازی بسیار مهمی را پیش رو داریم. این بازی برای من احساسی است اما این بازی هم فقط سه امتیاز دارد. فکر می‌کنم آماده‌سازی نسبتا خوبی را انجام دادیم و انتظار زیادی برای این بازی خواهم داشت.

وی ادامه داد: فولاد برای من قابل احترام است. تلاش می‌کنم بتوانیم از شانس‌های موجود در طول بازی استفاده کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در واکنش به این سوال که چه تمهیداتی را برای نخستین بازی تیمش انجام داده است، خاطرنشان کرد: چون بازی اول را برگزار می‌کنیم، اطلاعات جامع و کاملی درباره تیم حریف نداریم. نه تنها ما بلکه هیچ تیم دیگری نسبت به رقیبش اطلاعات کاملی ندارد. برای بازی فردا تمرکزم روی تیم خودم است.

اسکوچیچ تاکید کرد: اگر برنامه نداشته باشید و زمان شروع لیگ را ندانید، نمی‌توانید به خوبی روی تیم‌تان برنامه‌ریزی کنید اما به حدی تجربه دارم که بتوانم تیمم را از این مرحله عبور بدهم.

وی همچنین درباره عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: از اقداماتی که صورت گرفت راضی هستم. کارمان را دیر شروع کردیم و به عنوان آخرین تیم وارد فصل نقل و انتقالات شدیم. این موضوع یک مشکل است و حتی تیم به حدی مشکل مالی دارد که نمی‌توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم. به خاطر همین مسائل فدراسیون فوتبال کارت بازی چند بازیکن را هم صادر نکرده است که مزید بر علت شده است.

سرمربی صنعت نفت آبادان با بیان اینکه کارت بازی چهار بازیکن صادر نشده است، گفت: نمی‌دانم چرا ۲۴ ساعت قبل از بازی این مسئله را به ما می‌گویند در حالی که لیگ برتر دو ماه تعطیل بود. قانون موجود برای حمایت از طلب‌کاران خوب است ولی سوال من از فدراسیون فوتبال این است که چرا نتوانست از من حمایت کند. من اسنادی را دارم که از سال ۲۰۱۵ ملوان باید باقی‌مانده قراردادم را بدهد. قانون باید درباره همه اجرا شود.

اسکوچیچ یادآور شد: اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد، باید زودتر اعلام می‌کردند. اقدام فدراسیون خوب است اما باید برای همه اجرا شود. منتظرم مشکل من که از سال ۲۰۱۵ برقرار مانده حل شود. اگر بخواهند می‌توانم اسناد را هم در اختیارشان قرار دهم.

وی همچنین با اشاره به انتخاب نفت آبادان گفت: وابستگی زیادی به خوزستان دارم و نفت را به همین علت انتخاب کردم. برای فولاد خوزستان هم به جز بازی مقابل ما در سایر مسابقات آرزوی موفقیت دارم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.