پائولو سرجیو پس از نیمه تمام ماندن بازی نفت آبادان و پیکان گفت: من دوست دارم در مورد فوتبال صحبت کنم. اتفاقات زیادی امروز خارج از فوتبال افتاد. در مورد فوتبال باید بگویم ما تیم بهتر بودیم و توپ و میدان در اختیار ما بود اما زمانی که توپ در اختیار تیم حریف بود و ما توپ را از دست می‌دادیم،‌ تیم بهتر نسبت به حریف نبودیم. نیمه اول مشکل را تشخیص دادیم و با بازیکنان صحبت کردیم و کمی هم بهتر شدیم ولی زمانی که اشتباهات بچه‌گانه انجام دادیم گل خوردیم.

وی افزود: تیم بهتری نسبت به پیکان بودیم و شانس‌های بهتری هم داشتیم اما امروز اتفاق عجیبی در استادیوم افتاد و همه از این اتفاق ناراحت بودند. شما می‌دانید من عادت ندارم از داور انتقاد کنم،‌ ما باید با اشتباهات داوری کنار بیاییم. اگر بخواهم بپذیریم چهار داور پنالتی دوم را ندیدند اما چطور نتوانستند پنالتی روی عابدینی در نیمه اول را نگیرند؟ این را من نمی‌توانم درک کنم،  پنالتی کاملا واضح بود و کارت قرمز هم داشت. این صحنه می‌توانست تمام بازی را به نفع ما تغییر بدهد. همه تصمیمات در بازی امروز علیه تیم ما بود و خیلی سخت است در مورد بازی امروز حرف بزنم. بازی هم تمام شده و هفت - هشت دقیقه هم از بازی مانده و سخت است در مورد بازی امروز حرف بزنم.

سرمربی تیم صنعت نفت در مورد اینکه به نظرش فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در مورد این دیدار خواهد گرفت گفت: اگر بخواهم صادقانه بگویم نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. چیزهایی زیادی است اما نمی‌توانم جواب بدهم.

سرجیو ادامه داد: گاهی اوقات بازیکنان در بعضی بازی‌ها عملکرد خوبی انجام می‌دهند اما در برخی بازی‌ها نه. در این وضعیت بهای این عدم تمرکز از دست رفتن نتیجه بازی است. باید در مورد این قضیه فکر کنیم و تصمیم بگیریم.

وی در مورد مشکل گلزنی تیمش نیز یادآور شد: امیدوارم بالوتلی بتواند برای ما مفید باشد. او نیاز به کار و تلاش بیشتری دارد چون بعد از چهار ماه تمرین به جمع ما آمده و امیدواریم قوی‌تر از این باشد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در مورد اکبر ایمانی عنوان کرد: دوست ندارم انفرادی از بازیکنی انتقاد کنم. یکسری از مشکلات وجود دارد اما دوست ندارم مقابل خبرنگاران از بازیکنم انتقاد کنم اما می‌دانم باید با آنها چه کار کنم!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.