به گزارش تسنیم، مرتضی اسدی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص تساوی دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: هر دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند، اما وقتی ما گل زودهنگام خوردیم، بازیکنان ما شوکه شدند. چون بازی هنوز شروع نشده بود و روی یک غافلگیری در یارگیری متأسفانه زود گل خوردیم و تا به شرایط بازی برگردیم، زمان برد.

وی افزود: خوشبختانه در نیمه اول توانستیم جبران کنیم و چند موقعیت خوب هم ایجاد کردیم. در نیمه دوم پیکان حمله کرد و ما بیشتر روی ضدحملات کار کردیم که هر دو تیم موقعیت ایجاد کردند. با این حال بازی با تساوی یک ــ یک خاتمه یافت.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت درباره اینکه دلیل اعتراض‌های کمالوند به داور مسابقه چه بود، گفت: اعتراض‌ها روی چند صحنه مشابه بود که به بازیکنان ما کارت داده شد و همان صحنه‌ها به پیکانی‌ها کارت داده نشد. اعتراض به این دلیل بود که، چرا پیکانی‌ها کارت نمی‌گیرند؟ چون ما بازیکنان محدودی هم داریم و فکر می‌کنم دو سه بازیکن اصلی‌مان هم دو و سه کارته شده‌اند. به‌نظرم بازی در نیمه دوم از دست داور خارج شد.

اسدی در پاسخ به این سؤال که در مورد جادوگری در فوتبال آیا با مسئله‌ای روبه‌رو شده یا نه، خاطرنشان کرد: من ندیدم، اما متأسفانه خیلی شنیده‌ام و خیلی از بچه‌ها نیز در این خصوص صحبت کرده‌اند. باید این مسائل جمع شود، چون فوتبال محیطی پاک دارد و این پاکی باید باقی بماند. بعضی‌ها برای ماندن از این کارها می‌کنند و صدمه آن گریبان بازیکنان را می‌گیرد و بازیکنان هستند که به این دلیل رباط صلیبی پاره می‌کنند، چون بازیکنانی که با این موارد روبه‌رو شده‌اند، اکثراً مصدومیت‌هایی به این شکل داشته‌اند و رباط صلیبی‌شان هم در شرایط درگیری پاره نشده و در حالت عادی این اتفاق رقم خورده است. چنین حاشیه‌هایی این عواقب را هم دارد و هرچقدر می‌توانند باید تلاش کنند که این مسائل جمع شود و حتی به‌دنبال راه‌اندازی کمپینی برای جمع کردن جادوگری باشند. فوتبال زیباست، اما اگر به این فوتبال که مشکلات زیادی دارد، چنین مسائلی هم اضافه شود، وای به حال فوتبال و دیگر همه باید به‌دنبال یک مشکل بدوند.

وی در واکنش به این مسئله که آیا خودش به جادوگری اعتقاد دارد که می‌گوید چنین مسائلی گریبان بازیکنان را می‌گیرد و آنها هستند که رباط صلیبی پاره می‌کنند، اظهار داشت: اگر دارد یا ندارد، این بحث در فوتبال است. من می‌گویم بچه‌هایی که در چنین تیم‌هایی بودند، بدون برخوردی رباط صلیبی پاره کرده‌اند. به هر حال این بحث‌ها وجود دارد.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت درباره بگومگویی که با آگوستو سزار داشت، گفت: موضوع خاصی نبود و در صحنه‌ای که توپ را از دست داد، دوستانه به او گفتم باید توپ گل می‌شد که او هم گفت توپ کمی جلو بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.