سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی، در مراسم ترحیم و عزای متوفی یک شهروند در منطقه کوی مدرس اهواز، که منجر به ایجاد خسارت جدی ترانس برق همجوار محل برگزاری این مراسم و به دنبال آن موجب قطع برق منطقه در ساعات گرم یک روز شرجی شد و با توجه به نارضایتی و رنجش خاطر ساکنان آن منطقه از وضعیت به وجود آمده، بررسی موضوع و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

سرهنگ دالوند افزود: با توجه به حساسیت موضوع و در راستای پیگیری مطالبات به حق شهروندان در این رابطه، ماموران کلانتری ۲۵ اهواز بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، ۳ نفر از عاملان تیراندازی به ترانس برق را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه ۸۵ فشنگ مربوطه کشف گردید و متهمان پس از اعتراف به جرم خود، جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان خاطرنشان کرد: طبق قانون مجازات اسلامی، رسمی ناخوشایند تیراندازی در مراسمات شادی و عزا که موجب رعب و وحشت شهروندان و در برخی موارد، باعث ایجاد خسارت به اموال عمومی، جرح و حتی مرگ شهروندان می شود، جرم تلقی شده و مطابق قانون با آن برخورد خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.