سرهنگ محسن دالوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در مراسم ترحیم و عزای متوفی یک شهروند در منطقه کوی مدرس اهواز که منجر به ایجاد خسارت جدی ترانس برق همجوار محل برگزاری این مراسم و به دنبال آن موجب قطع برق منطقه در ساعات گرم یک روز شرجی شد؛ همچنین با توجه به نارضایتی و رنجش خاطر ساکنان آن منطقه از وضعیت به وجود آمده بررسی موضوع و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۵ اهواز با توجه به حساسیت موضوع و در راستای پیگیری مطالبات به حق شهروندان در این رابطه بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از هماهنگی مرجع قضایی سه نفر از عاملان تیراندازی به ترانس برق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه ۸۵ فشنگ مربوطه کشف و متهمان پس از اعتراف به جرم خود برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ دالوند در پایان عنوان کرد: طبق قانون مجازات اسلامی رسم ناخوشایند تیراندازی در مراسمات شادی و عزا که موجب رعب و وحشت شهروندان و در برخی موارد باعث ایجاد خسارت به اموال عمومی، جرح و حتی مرگ شهروندان می شود، جرم تلقی و مطابق قانون با آن برخورد می شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.