سردار حسین سلامی صبح پنجشنبه  در   آیین بهره‌برداری از یک مجموعه آبی چند منظوره،طی سخنرانی اظهار کرد: ما در جنگ‌های مختلف نظامی، اطلاعاتی و روانی حضور داشته‌ایم اما جنگ اقتصادی فراتر از این مباحث است.

وی بیان کرد: هدف دشمنان ما فلج کردن اقتصاد کشور است بنابراین باید آرایش اقتصادی و فضای کسب و کار جامعه را بر اساس خثنی‌سازی این سناریو خطرناک صورت دهیم.

وی افزود: به همین دلیل است که هرجا نمادی از رفع محرومیت دیده شود، حضور پیدا میکنیم. امروز زمانی است که باید با قلب‌هایمان، جامعه را حمایت کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود گفت: شاید حضور بنده در این برنامه تعجب برانگیز باشد، اما باید بگویم که هر آنچه دشمن را از اهدافش دور کند، برای ما حائز اهمیت است و رهبر انقلاب نیز بر جهاد اقتصادی تأکید دارند. انقلاب ما، انقلاب مستضعفان و عدالت است؛ هر تلاشی برای محقق کردن عدالت، تلاشی قابل تقدیر است و ما هم به دلیل تأکید رهبر انقلاب بر مناطق حاشیه‌ای کشور، در این امر مشارکت می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاظر یک محله و در آینده امیدواریم محلات بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهیم. انتهای این سختی‌ها، چون برای خداوند و اعتلای جامعه است، به نتیجه خواهد رسید. این واقعه‌ای نادر است که کشوری مدام در حال جنگ، اینچنین پیشرفت کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.