سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۶ و ٣۴ دقیقه امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان در حال ساخت در جاده قدیم کرج، به سمت کرج، روبروی بیمارستان شریعت رضوی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه به همراه تانکر آب و فوماتیک به محل حادثه اعزام می‌شوند.

به گفته وی محل آتش‌سوزی، یک ساختمان در حال ساخت بوده که هشت طبقه روی زمین و پنج طبقه منفی و زیر زمین داشت. در طبقه همکف این ساختمان مخزن گازوئیلی به ظرفیت ۳۰۰۰ لیتر وجود داشت که دچار آتش‌سوزی شده و به بخشی از مصالح ساختمانی اطراف و طبقات دیگر نیز سرایت کرده بوده است.

وی بااشاره به دود غلیطی که بخاطر سوختن گازوئیل از طبقات ساختمان محل حادثه خارج می‌شد، گفت: به علت جاری شدن گازوئیل، آتش در حال  گسترش در طبقات منفی بود و دود زیادی نیز بخاطر حریق گازوئیل به بیرون متساعد می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه اولین ایستگاه در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسید و با اشاره به آغاز عملیات از سوی آتش نشانان گفت: آتش نشانان وارد محل وقوع حریق شدند و بعد شعله های آتش را تحت کنترل خود درآوردند.

به گفته وی این حادثه خسارت جانی نداشته است و محل پس از لکه گیری به عوامل ساختمان تحویل داده شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.