«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص "هجمه های اخیر به آیت الله آملی لاریجانی" گفت: شخصا از اینکه برای یک مقام مسئول مشکلی پیش بیاید، راضی نیستم و نمی پسندم زیرا آنها سرمایه‌های نظام هستند. ممکن است از کسی هم خوشم نیاید اما این اتفاق برایم ناراحت کننده است. مثلا از احمدی نژاد خوشم نمی آید اما خب ناراحت می شوم برای او مشکلی پیش بیاید، زیرا یک زمانی رییس جمهور کشور بود.

او در ادامه بیان کرد: آمریکایی ها در مراسم معارفه رییس جمهور خود، ۵ رییس جمهور قبلی در کنار هم عکس می گیرند، اما در ایران! این برای کشور بد است. وقتی می خواهم تاریخ ۴۰ ساله کشورم را برای دخترم بگویم، نمی دانم بگویم چه کسی بد و چه کسی خوب است؟ می‌گویند همه شهدا خوبند! یعنی فقط شهدا خوبند و بقیه همه بد! این تفکر غلطی است. 

           بازداشت های شبانه و پرونده سازی ها

نماینده مردم رشت با اشاره به هجمه های اخیر علیه آیت الله لاریجانی گفت: اگر آیت الله املی لاریجانی در مقابل تذکرات و انتقادها سعه صدر می داشت و گارد نمی گرفت، اینطور نمی شد. بازداشت های شبانه، پرونده سازی ها و برخورد قهری قوه قضاییه شرایط را اینگونه کرد.

او گفت: چند وقت پیش پرونده ای داشتم که قاضی به یکی از اطرافیانم گفت که این فرد، بر علیه قوه قضاییه صحبت کرده است من می دانم با او چیکار کنم و کار را شخصی کردند. اگر آیت الله لاریجانی به حرف های دلسوزانه گوش می سپرد اینطور نمی شد.

           برخورد شدید الحن آملی لاریجانی با نایب رییس مجلس

جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص یکی از دیدارهای نمایندگان با آیت الله آملی لاریجانی گفت: در یک دیداری که ما نمایندگان با وی داشتیم، چنان عصبانی شدند که حد ندارد. در آن جلسه با پزشکیان برخورد  شدید الحنی کردند و عصبی شدند. خب چرا عصبی می شوی؟

      او بیان کرد: در آن روز همه را توجیه کرد و گفت باید به یک قاضی که برای من چند هزار میلیارد اختلاس را می گیرد و می خواهند او را بخرند فلان مقدار بدهم. من نباید بگذارم او را بخرند البته که این حرف ایشان را قبول دارم اما آیا این راه نداشت؟ حتما باید خلوتی و خصوصی انجام می شد؟ آیت الله لاریجانی نمی توانست این کار را ضابطه مند کند و محرمانه یک سری مجوزها را بگیرد؟ 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.