وی اظهار داشت:

*در شرایطی که تمامی رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب و مخالفان نظام تمام تمرکز و توان خود را برای تخریب و کوبیدن روحانیت به کار گرفته‌اند و در پی سست کردن پیوند بین روحانیت و مرجعیت با عموم جامعه و مردم هستند، ما باید شاهد چنین ادبیات و اتهاماتی از سوی بزرگانی باشیم که طبیعتا باید بیش از هر فرد و گروه و دسته دیگری درصدد حفظ حرمت روحانیت و پایداری از میراث حوزه‌های علمیه باشند.

*متاسفانه اظهارات بین آقایان یزدی و آملی لاریجانی و ادبیات به کارگرفته شده توسط آنان، دست‌آویز رسانه‌های بیگانه شده و قطعا روحانیت متعهد و فضلای حوزه را آزرده‌خاطر کرده است. به‌طوری‌که اگر حضرت امام امروز در بین ما بودند، فریاد «این تذهبون» را دوباره سر می‌دادند.

*بنده واقعا نمی‌دانم آقایان (با این اقدامات‌شان) به کجا می‌روند و اعتبار مرجعیت و حوزه را به کجا می‌خواهند بکشانند. امیدواریم واکنش مراجع باعث شود که این نوع حوادث دیگر تکرار نشود. به هرحال روحانیت همیشه مرجع اخلاقی و فکری جامعه بوده است. اگر قرار باشد از این جایگاه پیام بداخلاقی و به کار بردن ادبیات نامناسب به جامعه پمپاژ شود، چه انتظاری می‌توان از مردم عادی و عموم جامعه داشت. بنده واقعا متاسفم، خیلی متاسفم.

 

* آقایان یزدی و آملی لاریجانی با کمترین توجهی به آثار این نوع برخوردها درخواهند یافت که باید این مساله را به‌طور جدی پایان دهند و از دامن زدن به این مشاجرات خودداری کنند چراکه تداوم این اقدامات لطمه‌ای اساسی به جایگاه نهادی که این افراد در آنها مشغول فعالیت هستند، می‌زند و علاوه بر آن، شخصیت این افراد را نیز با آسیب‌های جدی مواجه می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.