عسکری با اشاره به اینکه در حال حاضر رسانه ملی حدود ۸۰ درصد بیننده دارد و دیده می‌شود خاطرنشان کرد: سازمان سیا و وابستگان داخلی آن در حال این هستند که به رسانه ملی ضربه بزنند، اما ما با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم و در این راستا صدا و سیما باید زبان و ترجمان دیدگاه و خاستگاه مردم باشد و اگر امیدواری در بین مردم شکل بگیرد مشارکت و سرمایه اجتماعی نیز بالا می‌رود لذا چرخه رسانه دولت و مردم باید همواره در حال گردش باشد.

رئیس سازمان صدا و سیمای کشور با تاکید بر تبیین بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب نگاشته شده است باید مرجع کار و برنامه ریزی‌های صدا و سیما باشد که در این بین تاکید ویژه‌ای در راستای به میدان آمدن جوانان و گام نهادن در محیط‌های جدید و ناشناخته شده است.

رئیس رسانه ملی خطاب به مدیران صدا و سیمای استان‌ها خاطرنشان کرد: مدیران صدا و سیمای هر استان با کمک استانداران و دولت قرارگاه و ستاد رسانه رونق تولید تشکیل دهند تا طرح‌های پیشرفت، تولید و اشتغال بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد. همچنین ماهیت انقلاب اسلامی ماهیت فرهنگی است که دشمنان می‌خواهند به تخریب جوانان دختران و پسران ایران اسلامی بپردازند لذا در بحث حجاب و عفاف باید بیشتر کار کنیم تا هدف دشمنان که تخریب خانواده ایرانی است شکل نگیرد.

رئیس رسانه ملی در پایان با اشاره به دیدار گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: کانون گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی انفاق است که این یک کار بسیار ارزشمندی می‌باشد که باید در استان‌ها آن را به طور ویژه گسترش داد. همچنین باید کیفیت برنامه‌ها نیز مدنظر صدا و سیما باشد چرا که اگر کیفیت برنامه‌ها پایین باشد دیده نمی‌شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.