احد وظیفه در گفت‌ و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی طی بعد ازظهر و اوایل شب امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ مرداد) برای بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، فارس، هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

 

وی ادامه داد: در بعد از ظهر روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه (۲۹ تا ۳۱ مرداد) برای جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب فارس افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

 

وظیفه با بیان اینکه طی این مدت برای سایر مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی پنج روز آینده در نواحی شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی پنج روز آینده در بخش‌هایی از سمنان، یزد، اصفهان، قم و شرق کرمان وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۸ مرداد) کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۹ مرداد) صاف گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.