احد وظیفه گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز پنجشنبه (۲۳ خرداد) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، غرب گیلان و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی عمدتاً در ارتفاعات رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

 

این کارشناس سازمان هواشناسی تأکید کرد: از روز جمعه تا یکشنبه (۲۴ تا ۲۶ خرداد) در برخی ارتفاعات شمال غرب و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی در ساعت بعدازظهر بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد داد.

 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز پنجشنبه (۲۳ خرداد) در جنوب غرب کشور به ویژه در استان خوزستان در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گفته وظیفه از امروز تا پس فردا (پنجشنبه تا شنبه) ۲۳ تا ۲۵ خرداد، خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: امشب، فردا و پس‌فردا هوای تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که دمای تهران فردا (جمعه ۲۴ خرداد)، در گرمترین نقطه به ۳۵ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین حالت به ۲۴ درجه سانتیگراد برسد. همچنین پس‌فردا (شنبه ۲۵ خرداد)، دمای تهران در بالاترین نقطه به ۳۶ درجه سانتیگراد و در پایین‌ترین نقطه ۲۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.