این روزها صحبت از احتمال ایجاد تغییرات در باشگاه پرسپولیس مطرح می شود. از یک سو گفته می شود مهرداد هاشمی عضو هیات مدیره استعفا کرده و فرد دیگری جایگزینش خواهد شد. از سوی دیگر بحث کنارگذاشتن ایرج عرب و انتخاب جانشین او هم بالا گرفته است.

محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش درباره احتمال تغییر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوعات مطرح بوده ولی قطعی نیست. ظرف این هفته پرسپولیس تعیین تکلیف خواهد شد.

یکی دیگر از موضوعات فوتبالی مربوط به مشکلات فدراسیون فوتبال برای پرداخت دستمزد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی است. فدراسیون فوتبال بارها از دولت و وزارت ورزش برای پرداخت بخشی از قرارداد ویلموتس درخواست کمک کرده است.

داورزنی در این باره گفت: اینکه بخواهیم پرداخت دستمزد سرمربی تیم ملی را به کمک دولت منوط کنیم، شامل سایر رشته ها هم می شود. ان شاءالله مشکل ویلموتس هم حل خواهد شد.

معاون وزیر ورزش همچنین با اشاره به تلاش دولت برای خصوصی سازی دو باشگاه پرطرفدار ایران تاکید کرد که با مصوبه جدید، واگذاری استقلال و پرسپولیس غیر ممکن می شود.

وی گفت: مصوبه مجلس باعث شد تا نوع واگذاری استقلال و پرسپولیس تغییر کند. این مدلی که ارائه کرده اند، نیاز به اصلاح مصوبه دارد. اگر اصلاح نشود نوع واگذاری کند و تقریبا غیر ممکن می شود

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.