محمدرضا داورزنی معاون معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در جمع خبرنگاران درباره انتقادات به عملکرد «ایرج عرب» مدیر عامل پرسپولیس افزود: باشگاه پرسپولیس هیأت مدیره دارد و درباره تمام موارد تصمیم‌گیری می‌کند و وزارت ورزش به هیچ عنوان دخالتی ندارد.

وی اظهار داشت: تلاش وزارت ورزش این است که دخالتی در کار باشگاه‌ها نداشته باشد. هیات مدیره شرایط باشگاه را مورد بررسی قرار می‌دهد و درباره عملکرد مدیر عامل باشگاه تصمیمی گیری لازم را انجام می‌دهد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی نیز تصریح کرد: بحثی که در دولت مطرح شده تاکید بر واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به سازمان خصوصی سازی است. فرآیند واگذاری نیز به سازمان خصوصی سازی مشخص شده است. برای واگذاری ۲ باشگاه باید فرایند خصوصی سازی طی شود که متأسفانه مکانیزم فرایند با مشکلاتی مواجه شده است و ما موظف بودیم مصوبه مجلس را انجام دهیم.

داورزنی افزود: این مصوبه نیاز به اصلاحاتی دارد و تا زمانی که اصلاح نشود امکان واگذاری به سازمان خصوصی سازی وجود ندارد. مصوبه اصلاح شود بدون شک عزم دولت و وزارت ورزش و جوانان به واگذاری ۲ باشگاه است و سعی می‌کنیم بعد از اصلاح مصوبه ۲ باشگاه را به سازمان خصوصی سازی واگذار کنیم.

وی اعلام کرد که بعد از پایان لیگ ملت‌های والیبال زمان ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات فدراسیون والیبال اعلام خواهد شد.

داورزنی درباره وضعیت چند نامزد انتخابات فدراسیون کشتی و ماجرای تایید صلاحیت آنها نیز اظهار کرد: در تلاش هستیم صلاحیت این چند کاندیدا تا زمان برگزاری مجمع انتخابات مورد تأیید قرار بگیرد. قطعاً اگر تا ۲۶ تیر صلاحیت آنها مورد تأیید قرار بگیرد در انتخابات شرکت خواهند کرد. بنابراین این چند نفر تا زمان برگزاری مجمع فرصت دارند تا صلاحیت خود را برای شرکت در انتخابات احراز کنند. در صورتی که تا شب انتخابات صلاحیت آنها تأیید شد مشکلی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.