ایده این مرد ساده تر از چیزی است که به نظر جالب بیاید اما به نظر می رسد رمز موفقیتش هم همین است. درواقع این ایده به ذهن فردی دیگر نرسیده یا اگر رسیده رسانه ای نشده است.

 

ایده جالب شاخ اینستاگرامی به ضرر رستورانهای «مک دونالد» تمام می شود؟ / استقبال کاربران از همبرگرهای ۱ دلاری منجمد

این مرد منتظر می ماند تا زمانی که مک دونالد شروع به فروش برگر با قیمت ۱ دلار کند(به مناسبت های مختلف). سپس یک کیسه بسیار بزرگ از این برگرها خریده و آنها را منجمد می کند. در نهایت نیز به عنوان وعده صبحانه این همبرگرها را می خورد. این ایده ساده بسیار مقرون به صرفه است چون صبحانه یک دلاری با این کیفیت و کالری تقریبا پیدا نمی شود.

وی توضیح داد: وقتی مک دونالد همبرگر خود را با قیمت ویژه ۱ دلار ارائه می کند من همبرگرها را پشت ماشینم بار می زنم و سپس در فریزر قرار می دهم تا یخ بزند و برای صبحانه داغشان می کنم. هرکسی کاری مشابه انجام دهد یک صبحانه با ۲۵۰ کالری خورده است."

ایده جالب شاخ اینستاگرامی به ضرر رستورانهای «مک دونالد» تمام می شود؟ / استقبال کاربران از همبرگرهای ۱ دلاری منجمد

از زمانی که وی این مطلب را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت ، هزاران نفر با واکنشهای گسترده ای در مورد این ایده اظهار نظر کردند.در حالی که برخی گفته اند "ایده او سرشار از نبوغ است"  و وی را مورد ستایش قرار داده اند ، برخی دیگر چندان مشتاق خوردن همبرگری که یک بار یخ زده نیستند.

با این وجود به نظر می رسد تعداد افرادی که قصد دارند این روش را عملی کنند کم نیست. باید دید این استقبال در نهایت به نفع مک دونالد است یا به ضررش.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.