«محمد حسینی» روز جمعه در جمع اصحاب رسانه در شهر فرمهین، افزود: هم اکنون سهام عدالت در قالب شرکت های سرمایه گذاری اداره می شود و آینده سهام عدالت چندان روشن نیست.

وی ادامه داد: روند خصوصی سازی در کشور مناسب نیست چرا که توانمندسازی بخش خصوصی مورد توجه قرار نگرفته و نگاه به این بخش بر اساس تامین منابع بودجه ای کشور است.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تمام مشکلات واگذاری ها، مربوط به سازمان خصوصی سازی نیست چرا که در اصل واگذاری ها به گونه ای است که در صورت عدم تصویب، این سازمان اجازه ندارد حتی یک سهم واگذار کند.

حسینی در خصوص حذف چهار صفر از پول ملی نیز گفت : در شرایط فعلی و در حوزه اقتصاد حذف چهار صفر به نفع کشور است و با توجه به اینکه زیرساخت های الکترونیکی تبادل پول در کشور فراهم است، این اقدام باعث کاهش جو روانی در اقتصاد و بازار می شود.

وی بیشترین مشکلات مردم شهرستان های تفرش، فراهان و آشتیان را مرتبط با حوزه منابع طبیعی دانست و گفت: هم اکنون ۵۰ هزار هکتار نقشه برداری جدید صورت گرفته و با توجه به اینکه اعتبارات ملی مناسبی در حوزه آبخیزداری کشور و به تبع آن استان انجام شده باید تدابیر ویژه ای در این خصوص اتخاذ کرد.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی افزود: سال گذشته برای تعریض جاده راهجرد - آشتیان - فرمهین ۶۰ میلیارد ریال اختصاص یافت و اما مجموع اعبار سال گذشته و امسال این طرح ۱۹۵ میلیارد ریال برآورد می شود که در صورت بهره برداری بخش مهمی از حوادث رانندگی این حوزه کاهش می یابد چرا که عمده مسافرت های برون شهری هر سه شهرستان تفرش، فراهان و آشتیان به مرکز کشور از این جاده انجام می شود.

حسینی در ادامه سخنان خود با انتقاد از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: تمامی ابنیه ها و بناهای تاریخی هر سه شهرستان تفرش، فراهان و آشتیان در حال تخریب است و تا کنون هیچ اقدامی از سوی این اداره کل در راستای مرمت و بازسازی این بناها صورت نگرفته است.

وی افزود: هر سه شهرستان تفرش، فراهان و آشتیان ظرفیت های بسیار ارزشمندی در حوزه گردشگری دارند و می توان با معرفی این ظرفیت ها از جمله شهرزیر زمینی تفرش و شهر زیرزمینی زلف آباد گام مهمی در راستای جذب گردشگر و در نهایت تقویت بنیه اقتصادی این سه شهرستان برداشت.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی با تبریک ۱۷ مرداد و روز خبرنگار نیز گفت: خبرنگاران علاوه بر اطلاع رسانی اخبار، نقش مهمی در تزریق امید، اعتماد و تقویت وحدت ملی در جامعه دارند.

حسینی گفت: هم اکنون پیگیری مطالبات از سوی رسانه ها در استان کم است و باید شرایطی فراهم شود که مسئولان در برابر مطالبات مردم پاسخگو باشند.

شهرستان فراهان از توابع استان مرکزی بوده که دارای ۲ بخش مرکزی به مرکز شهر فرمهین و خنجین به مرکزیت شهر خنجین با ۲۸ هزار و ۹۹۴ نفر جمعیت است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.