به گزارش دنیای اقتصاد، ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری‌های در زمینه دارو و صنایع وابسته، معرفی ظرفیت و پتانسیل موجود شرکت‌های فعال در زمینه دارو و صنایع وابسته، برقراری ارتباط با مراکز تحقیقاتی علمی داخلی و بین‌المللی، ایجاد بستر مناسب برای تجارت بین‌المللی در زمینه دارو و صنایع وابسته و بویژه حمایت از تولیدات داخلی و توسعه صادرات دارویی در شرایط کنونی کشور از اهداف چهارمین دوره این نمایشگاه خواهد بود.

برپایی چهارمین نمایشگاه "کتاب‌های تخصصی علوم پزشکی، دارویی و دانشگاهی"، " دومین نمایشگاه رسانه‌های سلامت محور" ، ۵۰ کارگاه آموزشی ( با افزایش ۵۰درصدی به نسبت سال گذشته)، برگزاری تورهای آموزشی دانشجویی، نشست‌های تخصصی، برنامه‌های ویژه روز داروساز شامل(...)، مشارکت انجمن‌های فعال در چرخه تولید دارو و...

موردکاوی ویژه متخصصین دارویی، صاحبان سرمایه و دانشجویان داروسازان و مهندسین فعال در صنعت دارو از جمله رویدادهای جانبی نمایشگاه ایران فارما خواهد بود.

همچنین در نمایشگاه امسال تمامی غرفه های شرکت کننده مجهر به فن‌آوری Q R کد خواهند بود که به وسیله آن بازدیدکنندگان به راحتی به تمامی اطلاعات شرکت‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد.

علیرغم فشار تحریم‌ها در سال جاری استقبال قابل توجهی برای شرکت در این نمایشگاه از طرف شرکت‌های داخلی و خارجی صورت گرفته و پیش‌بینی می‌شود استقبال مردمی و دانشجویی نیز به نسبت سال‌های گذشته افزایش داشته باشد.

علاقه‌مندان برای  کسب اطلاعات بیشتر و نحوه حضور در نمایشگاه می‌توانند با شماره‌های ۶-۸۸۲۰۳۸۴۵ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی  www.iranpharmaexpo.com  مراجعه کنند.

پنجمین نمایشگاه ایران فارما، دارو و صنایع وابسته  از ۲ تا ۴ مهر ماه در مصلی تهران برگزار میشود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.