محمدعلی وکیلی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس را در جلسه علنی نوبت صبح امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل قرائت کرد:

روح الله بابایی صالح به وزیر بهداشت و درمان: علت عدم وجود هیچ گونه مکانیزم و برنامه‌ای جهت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به بیماران در بیمارستان‌های استان قزوین.

محمدجواد فتحی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: علت عدم اجرای مواد متعددی از قانون حقوق معلولان که بیش از یک سال از آن می‌گذرد، چیست؟

جلیل مختار به وزیر راه و شهرسازی: علت عدم تکمیل جاده آبادان – اروندکنار که بعد از ۳۰ سال تبدیل به قتلگاه شده است، چیست؟

سیدراضی نوری به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در تامین کود شیمیایی برای کشت تابستانه کشاورزان شوش و دانیال. لزوم جلوگیری از افزایش قیمت اجاره‌بها زمین‌های زراعی.

مهرداد لاهوتی به وزیر اقتصاد و دارایی: لزوم اقدام در خصوص واگذاری اموال مازاد بر ۴۰ درصد بانک‌ها.

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب به وزرای اطلاعات و دفاع و وزیر امور خارجه: لزوم جلوگیری از پشتیبانی و اعزام تروریست‌های آدم‌کش توسط اقلیم شمال عراق به مرز های استان آذربایجان غربی.

سید فاطمه ذوالقدر و فریده اولاد قباد به وزیر کشور: تسریع در تامین دو دستگاه خودرو و تجهیزات لازم جهت استقرار نیروی انتظامی در منطقه قلعه نو. به وزیر راه وشهرسازی:  لزوم رسیدگی به مشکلات جاده‌ای در بخش قلعه نو نصب دوربین سرعت‌گیر. به وزیر نیرو: تسریع در تامین آب شرب منطقه قلعه نو به خصوص روستای طالب آباد و استقرار نماینده اداره مربوطه در منطقه. به وزیر ورزش و جوانان و راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل پیست دو میدانی و بهسازی و تجهیز سالن‌های ورزشی  شهرستان رودان و تکمیل سالن‌های ورزشی در شرق استان هرمزگان. تسریع در جهت احداث اسکله صیادی میناب.

علی وقفچی به رئیس جمهور: تسریع در اعمال مدارک فرهنگیان و کارکنان برای تمام مدارک دانشگاهی.

سید ناصر موسوی لارگانی به وزیر ارتباطات: ضرورت افزایش پوشش آنتن‌دهی ایرانسل و رایتل در مسیر پیاده‌روی اربعین و کاهش هزینه‌ها و تعرفه‌ها برای مردم. به وزیر جهاد کشاورز یو رئیس جمهور: لزوم تاسیس ساززمان زیتون در کشور و حمایت از افزایش تولید و محصولات آن. به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد دارایی: لزوم رسیدگی به ضعف مفرط خدمات رسانی شرکت بیمه آتیه‌سازان به فرهنگیان و نارضایتی شدید معلمان از قرارداد بیمه تکمیلی. به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت ارائه توضیح در خصوص علت برکناری نماینده تام الاختیار وزیر راه علی رغم رضایت دادستانی از عملکرد وی.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.