محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در محل کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد.

وی افزود: در این نشست نمایندگان پیرامون مسائل مختلف از جمله موضوع تائید صلاحیت نجفی برای شهرداری تهران،‌ مبارزه با مفاسد اقتصادی و مسائل مربوط به محیط زیست و مشکلات پیش آمده در این حوزه سؤالاتی را مطرح کردند که وزیر هم به این سؤالات پاسخ داد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار داشت: علوی در این نشست و در پاسخ به سؤال مربوط به تائید صلاحیت نجفی عنوان کرد در آن شرایط هر کسی جای نجفی و با شرایط وی بود طبق روال معمول از ما در وزارت اطلاعات تائید صلاحیت را می‌گرفت.

پورمختار خاطرنشان کرد: وزیر اطلاعات در رابطه با عملکرد این وزارتخانه در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت که تعداد زیادی از مفاسد اقتصادی توسط وزارت اطلاعات کشف شده و این وزارتخانه به طور جد این موضوع را رصد می‌کند. 

وی افزود: وزیر اطلاعات همچنین اظهار داشت وزارت اطلاعات اقدامات زیادی را در رابطه با پیشگیری از وقوع جرم در حوزه اقتصادی صورت داده که اطلاع‌رسانی نمی‌شود و حتی اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری توسط این وزارتخانه بسیار بیشتر از اقدامات صورت گرفته پس از وقوع جرم است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان گفت: علوی همچنین در پاسخ به سؤالات مربوط به محیط زیست گفت که پرونده‌های مربوط به این بخش در حال بررسی است و اقدامات لازم در خصوص این پرونده‌ها در حال انجام است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.