طی روزهای گذشته کانی وست همسر کیم کارداشیان و خواننده آمریکایی از دونالد ترامپ تقاضا کرده بود برای آزادی ASAP Rocky خواننده جوان رنگین پوست که در زندان سوئد به سر می برد کاری کند.

اکنون دونالد ترامپ وعده داده که به زودی کاری برای آزادی ASAP Rocky می کند. اما واکنش جاستین بیبر خواننده جوان آمریکایی به این وعده نیز در نوع خود جالب است. او در توییتی نوشته بهتر است همانطور که رامپ به فکر آزادی یک هنرمند است کاری هم برای کودکان بیگناه کند.

ترامپ صراحتا در توییتر نوشت: "من با نخست وزیر با سوئد تماس خواهم گرفت تا ببینیم چه کاری می توانیم در مورد کمک به ASAP  Rocky انجام دهیم." اما جاستین بیبر نیز در پاسخ این توییت نوشت: " از شما به خاطر این که در تلاشید او را آزاد کنید قدردانی می کنم اما شما می توانید دستور دهید کودکان(مهاجر) نیز از زندان آزاد شوند."

به نظر می رسد این ستاره پاپ به وضعیت فعلی در مرزهای جنوبی ایالات متحده اشاره دارد که بارها مورد حمله رسانه ها نیز قرار گرفته چرا که به نظر می رسد رفتار ماموران مرزی با کودکان بسیار خشن و عاری از هر نوع ملاطفتی است و کودکان درست مثل بزرگسالان در بازداشتگاه زندانی شده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.