ساعت یک بامداد امروز  خبری مبنی بر فوت مردی ۳۵ ساله در حوالی خیابان شهید رجایی به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت تیمی از عوامل کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل اعلام خبر و مواجه شدن با مرد جوان، با توجه به احتمال زنده بودن وی، اورژانس را در جریان قرار دادند.

دقایقی بعد با حضور اورژانس در محل، مرد جوان به بیمارستان انتقال یافت.

در بیمارستان مشخص شد که مرد جوان با وسیله نوک‌تیز مانند پیچ‌گوشتی از بین ناحیه دو کف مورد اصابت سه تا چهار ضربه قرار گرفته و وی به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

مأموران در گام بعدی تجسس، مجدداً در محدوده خیابان رجایی حاضر شده که در تحقیقات مشخص شد مقتول توسط یک دستگاه پراید به خیابان شهید رجایی منتقل شده است.

مأموران با به دست آوردن مشخصات مالک خودرو، سراغ وی رفتند که راننده پراید گفت: من راننده آژانس هستم؛ مقتول همراه با یکی از دوستانش در بوستان شقایق (حوالی اتوبان آزادگان) سوار بر خودروی من شدند و دوست مقتول در میانه راه از خودرو پیاده شد.

سرهنگ رسول جهانی؛ رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد با اعلام این خبر گفت: دوست مقتول و راننده آژانس هم‌اکنون با دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.