این جسد متعلق به مردی ۳۲ ساله بود که چندی پیش در رودخانه کرج غرق شد امروز توسط آتش نشانان در آبگیر بلیقان رودخانه کرج پیدا شد.

امروز نیز توسط امدادگران هلال احمر نیز جسد پسر هفت ساله که ۲ روز پیش در رودخانه کرج، غرق شده بود، کشف شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج شامگاه دوشنبه به ایرنا گفت که به دنبال دریافت گزارش غرق شدن این فرد در رودخانه کرج، ماموران آتش نشانی بلافاصله عملیات امداد ونجات را آغاز کردند اما ازآنجا که سرعت و قدرت آب رودخانه بالا بود نتوانستد در اسرع وقت وی را پیدا کنند.

محمد یساولی افزود: تلاش ها برای یافتن این قربانی آب ادامه داشت تا اینکه عصر امروز در آبگیر بلیقان و چند کیلومتر پائین تر از محل غرق شدگی جسد وی کشف شد.

وی بیان داشت: جسد این قربانی رودخانه کرج تحویل نیروی انتظامی شد.

امسال به علت بارندگی های فراوان سطح آب رودخانه های استان البرز چند برابر افزایش یافته و دراین زمینه دستگاه های متولی هر روز از طریق رسانه ها و با نصب تابلو و بنر در خصوص پرهیز گردشگران از نزدیکی به این رودخانه ها هشدار می دهند.

بی احتیاطی خانواده ها و افراد سبب شده تا بیش از ۲۰ نفر امسال در این رودخانه ها غرق شوند که تعدادی از آنها نجات یافتند.

طبق گزارش ها، امدادگران به دنبال یافتن ۲ غرق شده دیگر در رودخانه کرج هستند.

رودخانه های کرج، طالقان، کردان، برغان و کانال آب شهرستان فردیس به عنوان نقاط حادثه خیز شناخته شده و به مردم و گردشگران توصیه می شود که از نزدیکی به این مکان ها خودداری کنند.

شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد که گردشگران به هیچ عنوان به محدوده رودخانه های استان ورودنکنند کمااینکه استانداری البرز نیز دیروز در اقدامی از دستگاه های اجرایی خواست برای پیشگیری از حوادث مرگبار رودخانه های استان، اقدامات لازم به عمل آورند و تیم های نجات غریق در این محدوده ها فعال شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.