شبکه "ای ۲۴ نیوز" رژیم صهیونیستی اعلام کرد، موشک "PICE ۲۵۰" یکی از مهمترین اقدامات شرکت صنایع نظامی "رافائل" اسرائیل است که قادر به مقابله با پارازیت‌های دستگاه‌های جی پی اس در هر مکانی است و می‌تواند اهداف تعیین شده را با دقت هدف قرار دهد.

طبق گزارش این شبکه، موشک جدید تحت تأثیر دستگاه‌های پارازیت قرار نمی‌گیرد، چراکه این تکنولوژی جدید با تکیه به تصویری از هدف که در حافظه موشک ذخیره شده به دنبال هدف خود است و آن را در فضای واقعی جست‌وجو می‌کند.

شبکه "ای ۲۴ اسرائیل" در ادامه آورده است: این موشک حتی در صورتی که بخش و یا قسمتی از هدفی ثابت مانند ساختمان و یا متحرک مانند خودرو تخریب شده باشد نیز قادر به دستیابی به آن است. همچنین تحول جدید این امکان را برای موشک مذکور فراهم کرده تا در صورت ذخیره یک تصویر ناقص و جزئی از هدف مورد نظر آن را تکمیل کرده و به هدف دست یابد.

طبق این گزارش، همچنین صنایع نظامی اسرائیل موفق به توسعه بمب "NPR-۵۰۰" شد. این بمب قادر است تا پناهگاه‌های زیرزمینی، تونل‌ها و سقف‌های بتنی را از بالا یا زیر زمین به طور دقیق هدف قرار دهد، طوری که این بمب‌ها ده‌ها متر زیر زمین می‌روند و تنها در صورت رسیدن به هدف مورد نظر منفجر می‌شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.