امین مالمیر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ریزش رختخواب بر روی دختر ۴ ماهه در تویسرکان موجب مرگ این کودک شد، گفت: نیروهای امداد جاده ای ولاشجرد تویسرکان نوزاد خفه شده را به بیمارستان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه نوزاد پس از سقوط رختخواب بر روی وی دچار آمفیزم ریوی و ترکیدگی ریه شده بود، گفت: طبق گزارش اورژانس نوزاد در این اتفاق دچار ایست قلبی تنفسی شده است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه پس از سقوط رختخواب بر روی نوزاد و مطلع شدن خانواده وی از این اتفاق؛ همراهان نوزاد وی را سوار بر خودرو کرده و راهی مرکز درمانی می شوند، گفت: نیروهای اورژانس جاده ای ولاشجرد با اعزام آمبولانس در سر مسیر بیمار را از همراهان وی تحویل می گیرند اما سی پی آر هم نتیجه نمی دهد ولی به علت دگرگون بودن احوال همراهان مریض نوزاد را به بیمارستان منتقل می کنند اما نوزاد علائم حیاتی نداشته است.

فرمانده انتظامی تویسرکان نیز بابیان اینکه عصر دیروز اهالی یک خانواده تویسرکانی در حالی که داخل حیاط منزل مسکونی نشسته بودند نوزاد را داخل خانه و کنار رختخواب رها کرده بودند، افزود: این نوزاد با کشیدن پارچه روی لحاف و تشک‌های چیده شده در گوشه اتاق موجب سقوط آنها بر روی خود شده است.

سرهنگ محمد معصومی اضافه کرد: این اتفاق منجر به خفه شدن نوزاد ۴ ماهه شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.