البته به صورت نامحسوس و خیلی بی‌سروصدا. ایرتویا اعلام کرده به زودی تعداد بیشتری از این خودروی آفرودی بی‌همتا را به کشور وارد می‌کند. این خودرو رقبایی مثل مرسدس بنز جی ال اس ۲۰۱۹ و بی ام و ایکس ۷ دارد؛ پس کار برای لندکروزر ۲۰۱۸ سخت‌تر خواهد شد. اما در کنار همه این‌ها، تویوتا لندکروزر ۲۰۱۸ انتخاب خوبی در میان خودروهای شاسی‌بلند SUV لوکس است؛ هر چند مدیران ارشد این کمپانی در طراحی مجدد آن نسبت به مدل‌های پیشین وسواس زیادی به خرج ندادند اما همچنان در میان شاسی‌بلندها از برترین‌ها است. در حقیقت لندکروزر ۲۰۱۸ نسلی از خودرویی است که در سال ۲۰۰۸ آغاز به کار کرد. خریدارانی که به دنبال SUV بااستعداد و توانایی هستند، احتمالا با این مدل از لندکروز خوشحال خواهند بود. خرید تویوتا لندکروز ۲۰۱۸ مزیت‌های دیگری دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در سایت دیوار نیز چند مورد از این خودرو در چند آگهی به چشم می‌خورد؛ نگران کمیابی آن نباشید.

لندکروزر 2018 با موتوری استثنایی، می‌تواند از همه ماشین‌ها جلو بزند. در قلب تپنده این خودرو، یک موتور ۵۷۰۰ سی سی ۸ سیلندر ۳۲ سوپاپه فعالیت می‌کند که می‌تواند ۳۸۱ اسب بخار تولید کند و تا حدود ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت براند. همچنین یک گیربکس ۸ دنده‌ای اتوماتیک نیز درون این خودرو به چشم می‌خورد. به یمن این موتور و جعبه دنده، لندکروزر ۲۰۱۸ در حدود ۱۳ لیتر در هر صد کیلومتر می‌سوزاند. باک ۹۳ لیتری آن نیز خیال راننده و سرنشینان را بابت مسافرت‌های بین شهری راحت می‌کند؛ حالا حالاها باکتان خالی نخواهد شد. درون کابین کاملا مجلل و مدرن است و بار دیگر می‌توانید شکوه و عظمت لندکروزر ۲۰۱۸ را در آن احساس کنید. روکش چرمی صندلی‌ها و گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو نیز موید این ادعا است. علاوه بر این‌ها می‌توان به دکمه‌ها و صفحه نمایش ۹ اینچی داخل این خودرو اشاره کرد که در کنار یکدیگر وظایف مهمی به عهده گرفته‌اند؛ مثل تهویه مطبوع اتوماتیک چهارگانه، مسیریابی، کروز کنترل تطبیق‌پذیر، تشخیص نقاط کور بر روی این مانیتور، نور بالای خودکار و سیستم آلارم انحراف از مسیر. از سوی دیگر لندکروزر ۲۰۱۸ به آپشن‌های هیجان‌انگیزی مثل کمربند ایمنی پیش‌کشنده، ترمز EBD، ترمز ضدقفل، ۱۰ کیسه هوای جانبی، پرده‌ای، زانویی، کنترل پایدار الکترونیکی، کنترل سراشیبی، سیستم کنترل کشش، تشخیص عابر پیاده، سانروف برقی برف‌پاک‌کن جلو و عقب، مه شکن جلو و عقب، گرم کن آینه، آینه برقی تاشو و ... مجهز است. همچنین از نظر سیستم صوتی باید گفت این خودرو یکی از بهترین سیستم‌های صوتی جهان را دارد: ۸ بلندگوی جی بی ال. همه این‌ها باعث می‌شود با دیدن رخ لندکروز ۲۰۱۸ و نشستن یا راندن در آن نفستان در سینه حبس شود و با خودتان بگویید این، همان شاسی‌بلند کامپکتی است که می‌خواستم؛ جمع و جور، جادار، قدرتمند و با امکاناتی بی حد و حصر.

همانطور که گفتیم، SUV لندکروز مدل ۲۰۱۸ در چند مدل محدود به ایران آمده و در سایت دیوار نیز آگهی شده است! این در حالی است که در هیچ سایت آنلاین یا نمایشگاه خودروهای لوکسی، این غول آفرود ژاپنی  پیدا نمی‌شود. با این وجود در دیوار و  بخش خرید و فروش تویوتا لندکروز ۲۰۱۸  نمونه GXR این ماشین با ضمانت تامین قطعات، تمدید پلاک با قیمت توافقی آگهی شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.