ایگور کولاکوویچ عصر امروز در کنفرانس خبری بعد از دیدار ایران و پرتغال اظهار کرد: برای تک تک دیدارهای آتی لیگ ملت‌های جهان دارای برنامه بوده و با احترام به تمام تیم‌های حاضر حریفان خود را جدی خواهیم گرفت.

وی افزود: بازی امروز تیم ملی مقابل پرتغال به ما یاد داد که باید صد در صد آماده باشیم و بدون آمادگی روحی و جسمانی امکان پیروزی وجود نخواهد داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران یادآور شد: در دیدار مقابل پرتغال برای دقایقی اعتماد به نفس خود را از دست دادیم و این موضوع باعث شد تا در دست‌ اول نتیجه بازی را واگذار کنیم.

کولاکوویچ اضافه کرد: روند بازی امروز به گونه‌ای بود که در برخی از لحظات احساس کردیم نتیجه بازی را واگذار کنیم اما با میدان دادن به بازیکنان باتجربه و بهره گیری از امتیاز میزبانی توانستیم به امتیازات لازم این دیدار دست یافتیم.

به گفته وی در این دیدار در حملات بعد از دریافت‌های اول دارای ضعف بودیم اما برای بازی‌های بعدی باید این نقیصه را برطرف کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص بازی فردا مقابل استرالیا نیز گفت: این تیم خوب آسیایی با وجود اینکه تا بدین لحظه نتایج چندان مناسبی در لیگ ملت‌ها کسب نکرده اما در مقابل تیم‌های بزرگ بسیار مقتدرانه ظاهر شده و در زمین بازی دارای حرف‌های زیادی برای گفتن است.

کولاکوویچ ادامه داد: در بازی فردا قطعا باید بهتر از بازی امروز باشیم تا با کسب دو پیروزی پیاپی جواز حضور در شیکاگو را به دست آوریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.