تشویق‌های بی امان تماشاگران اردبیلی سالن ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده اردبیل را به لرزه درآورده است.

این تشویق‌ها که از ساعاتی قبل از آغاز دیدار تیم‌های ایران و پرتغال آغاز شده بود همچنان ادامه داشته و تماشاگران با شعارهای «ایرانی با غیرت» و «ایران ایران» سالن رضازاده را به مرز انفجار رسانده اند.

طی لحظات گذشته تماشاگران اردبیل با تمام وجود تیم ملی والیبال ایران را پشتیبانی می‌کنند و شعار مشترک همه حاضرین در سالن «ایران ایران» است.

قبل از بازی نیز بازیکنان تیم ملی والیبال ایران با تشویق تماشاگران گرم شدند و در مقابل تشویق‌های تماشاگران بازیکنان هم پاسخ متقابل دادند.

تشویق بی امان بیش از شش هزار تماشاگر اردبیلی فضای سنگینی را بر ورزشگاه رضازاده حاکم کرده است‌.

تماشاگران پرشور اردبیلی علاوه بر بازیکنان ملی پوش والیبال از قبل از شروع این بازی علی دایی فوتبالیست اردبیلی را به شدت تشویق کردند.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با حضور در اردبیل و سالن رضازاده تماشاگر بازی ایران - پرتقال را از نزدیک مشاهده می‌کند.

ظرفیت ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده اردبیل قبل از شروع بازی ایران و پرتغال در اولین بازی هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال پر شده بود و برخلاف اظهارات مدیران و برغم فروش اینترنتی بلیط، تعداد زیادی از تماشاگران وارد سالن شده و به صورت ایستاده این بازی را می‌بینند.

بلیط این مسابقات سه روز قبل از مسابقات از طریق اینترنت به فروش رفته است اما در این خصوص اعتراضات زیادی مطرح شده است.

هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال از ۳۱ خرداد با حضور تیم‌های ایران، فرانسه، پرتغال و ایران در ورزشگاه شش هزارنفری رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.