«فرهاد دژپسند» در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی، نشان‌دهنده اراده قاطع و مصمم آن‌ها در دفاع از آرمان‌های انقلاب است.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران افزود: مردم می توانند بزرگترین سرمایه در حل مشکلات اقتصادی کشور باشند و باید با همت همین مردم به مبارزه با تحریم‌های ظالمانه آمریکا برخواست.

اردکانیان: روز قدس اسم رمز مبارزه با ظلم است

«رضا اردکانیان» وزیر نیرو نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: روز قدس اسم رمز و نمادی برای کسانی است که در دنیا حاضر نیستند ظلم را به رسمیت بشناسند. کسانی که امروز به خیابان ها می آیند و در یک راهپیمایی، در مقابل اقلیت زیادطلبان می ایستند.

وزیر نیرو با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نماد این اقلیت در خاورمیانه هستند، گفت: روز قدس مختص ایرانیان نیست بلکه متعلق به همه مسلمانان و آزادگان جهان و کسانی است که ظلم را به رسمیت نمی شناسند.

اردکانیان با بیان اینکه روز قدس مورد احترام همه بشریت و بسیار مهم است، گفت: در ۴۰ سال گذشته، ملت ایران پرچمدار این حرکت و حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده است؛ به همین سبب روشن نگه داشتن این شعله بسیار اهمیت دارد و باید روز به روز دامنه آن گسترش پیدا کند.

وزیر نیرو تصریح کرد: «همه حرف متجاوزان و سلطه گران هم در برابر ایران بر سر همین موضوع است؛ یعنی آنها به دنبال خاموش کردن این شعله هستند و گرنه بقیه مسائل بهانه است».

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.