افراد مبتلا به میگرن سردردهای مکرری و شدیدی دارند که هنگام عود آن ها از شدت درد، عملکرد مغز تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و فرد مبتلا تنها به دنبال راهی برای خلاصی از شر دردها است.

در زمان حمله های میگرنی حساسیت شما به محیط اطراف و شرایط محیطی مانند نور افزایش پیدا کرده و با کوچکترین نور سردردها  تشدید می شوند، افزون بر این  استفراغ و تهوع با افزایش حساسیت حواس در اثر مواجه شدن با بو یا موارد اینچنینی نیز دیده می شود.

درمان میگرن به صبر و شکیبایی نیاز دارد، اغلب داروهای تجویزی فقط به عنوان یک تسکین دهنده موقت موثر بوده و در موارد زیادی به سلامتی شما آسیب رسانده و حتی موجب بروز اعتیاد نیز می شوند.ما به شما توصیه می کنیم به جای استفاده از داروهای قاتل درد به کمک نمک با کیفیت هیمالیا سر دردهای میگرنی خود را در نطفه خفه کنید.

این درمان طبیعی نه تنها دردهای شما را تسکین داده، بلکه موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و با بازگرداندن الکترولیت ها یک محیط قلیایی در بدن ایجاد می کند.آب لیمو ترکیب موثر در درمان میگرن است که یک تاثیر باور نکردنی در قلیایی کردن بدن داشته و هنگام ترکیب با نمک صورتی هیمالیا اثر آن چندبرابر می شود.

مواد تشکیل دهنده درمان طبیعی میگرن:

&frac۱۲; قاشق چایخوری نمک صورتی هیمالیا

آب نصف لیمو

یک لیوان آب

آماده سازی:

شما باید آب لیمو و نمک را در یک لیوان آب ریخته و به هم بزنید، اکنون معجون درمان میگرن شما آماده است و با نوشیدن آن درعرض ۳۰ ثانیه نشانه های بهبود را حس می کنید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.